pirlo333 napisał(a):Czytałem test niedawno taty xenon takiego pickupa i bardzo zjechali ten samochód za toporne wykonanie i stare rozwiązania konstrukcyjne, słabo spasowane plastiki, kiepski układ kierowniczy ogólnie same minusy. Nawet cena nie jest w stanie przekonać do tego samochodu. Więc lepiej troche dopłacić i później mieć na co dzień do czynienia z dopracowanym samochodem, no chyba że ktoś przesiada się ze starej łady albo poloneza to może poczuje lekką różnice.
Wiesz, ja zawsze wole patrzec przez palce na to co pisza i samemu sprawdzić. Ludzie pisząc kierują się róznymi motywami, niekoniecznie przyświęca im obiektywność.
A co do Xenona, akurat pisali też o nim dużo zalet.
Oszczedny nawet podczas testów wyszło 6,5 litra na sto km.
Nie stare ale proste rozwiązania konstrukcyjne, co akurat w przypadku Xenona auta do pracy jest zaleta. Ramowa konstrukcja, pióra, wszystko dostępne pod maska, doskonale działajace napędy z redukcją.
Znajomy ma dwa poprzednie modele TLine i ma już pare lat, twierdzi ze sa nie do zajechania. Inny pracuje w Hiszpani, te samochody cieszą sie tam opinią nie do zdarcia. Było jedynie zastrzeżenie ze poprzednie modele miały troche za słaby silnik. Wsadzali tam 1,9 kM peugeota. Teraz jest 2,2 i 140 kM wystarczający.
A co do plastików tych bardzo kiepskich i śmierdzących, to owszem dziennikarze sie mocno rozpisywali, nie znajdowało to potwierdzenia wsród osób które widziały te samochody na żywo.
A tu masz opinie własciciela Xenona