07 Mar 2013, 07:43
Części eksploatycjne są w miare dostepne i bez przegięć cenowych tylko że jak kupisz śmietnik i okaże się że będą do roboty wahacze, heble, magiel itp to i tak spora kasa poleci.
Co do silnika to też może być nie wesoło ponieważ miały problemy z panewkami a tak własciwie coś było nie tak z "krążeniem oleju", więc kupując 20letnie auto po kilkunastu kierownikach możesz spodziewać się remontu a co za tym idzie wydania kaski.
Mając 10k żeby auto doprowadzić do jakiej kolwiek kultury musisz wydać połowe jego wartości jak nie całą.
Co do SWAPów no to już jest finansowo wyższa pólka.
Jeżeli jesteś miłośnikiem supry i masz zdolności mechaniczne to opłaca się ją kupić i odszykować ale bardziej bez nastawiania się na upalanie.
Do zabawy wybierz sobie coś bardziej popularnego, co możliwe że nie będzie zajechane wtedy skupisz się na zabawie a nie na obmyślaniu planu jak nie zbankrutować i wyjechać z garażu.
Do upalania za te pieniądze będzie o wiele lepsza opcja e30/36 SX200 s13/s14 i to można znaleźć za nie głupie pieniądze s13 po sWAPie na sr20.
Opcją będzie też wstrzymanie się zebranie kilku dzięgów więcej i zakup e34/39 V8 co generalnie wyleczy wszystkie Twoje problemy. Bez przerabiania masz moc, niutka, manuala i RWD.