Co sadzicie o toyocie suprze mk3

06 Mar 2013, 02:29

Jak w temacie chcialem poznac Wasze opinie na temat tego auta. Awaryjnosc tego modelu plusy i minusy. Krotko mowiac wszystko co wam wiadomo na temat tego auta. W necie wyczytalem że uturbione silniki traciły moc i nie wytrzymywaly próby czasu. Ale chciałbym poznac opinie osób które miały styczność z tym autem.
Kacper1990
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 08 02 2011
Auto: Mazda 323f BA
Silnik: 1,5 16v 88KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

06 Mar 2013, 19:16

Twoje pytanie jest ogólnikowe, musisz podać więcej szczegółów, czyli:

1) do czego Ci jest potrzebna supra szybka jazda/daily car/tuning/ ori clasic
2) jaka wersja manual/aut/T/n/a
3) ile masz kaski

Generalnie leciwe auto które będzie wymagać duż kasy i cierpliwości. Wyrwanie zadbanej sztuki w PL graniczy z cudem.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10779
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

07 Mar 2013, 01:28

Okolo 10k bede mial na przeznaczenie a auto do zabawy więc tylko manual wchodzi w grę myslalem też o wymianie silnika na mocniejszy ale to po jakimś czasie np rok od zakupu a w polsce z tego co na necie patrzylem to auta pod drift lub bardzo bite. A mi chodzi ile kosztuje utrzymanie tzn standardowe podzespoły których raczej nie bede wymienial więc wchodzi w grę układ kierowniczy i napędowy. Chyba że przy wiekszych osiagach nie dadzą rady i trzeba będzie w nich wprowadzać modyfikacje.
Kacper1990
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 08 02 2011
Auto: Mazda 323f BA
Silnik: 1,5 16v 88KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

07 Mar 2013, 07:43

Części eksploatycjne są w miare dostepne i bez przegięć cenowych tylko że jak kupisz śmietnik i okaże się że będą do roboty wahacze, heble, magiel itp to i tak spora kasa poleci.
Co do silnika to też może być nie wesoło ponieważ miały problemy z panewkami a tak własciwie coś było nie tak z "krążeniem oleju", więc kupując 20letnie auto po kilkunastu kierownikach możesz spodziewać się remontu a co za tym idzie wydania kaski.
Mając 10k żeby auto doprowadzić do jakiej kolwiek kultury musisz wydać połowe jego wartości jak nie całą.
Co do SWAPów no to już jest finansowo wyższa pólka.

Jeżeli jesteś miłośnikiem supry i masz zdolności mechaniczne to opłaca się ją kupić i odszykować ale bardziej bez nastawiania się na upalanie.
Do zabawy wybierz sobie coś bardziej popularnego, co możliwe że nie będzie zajechane wtedy skupisz się na zabawie a nie na obmyślaniu planu jak nie zbankrutować i wyjechać z garażu.

Do upalania za te pieniądze będzie o wiele lepsza opcja e30/36 SX200 s13/s14 i to można znaleźć za nie głupie pieniądze s13 po sWAPie na sr20.

Opcją będzie też wstrzymanie się zebranie kilku dzięgów więcej i zakup e34/39 V8 co generalnie wyleczy wszystkie Twoje problemy. Bez przerabiania masz moc, niutka, manuala i RWD.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10779
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

07 Mar 2013, 12:20

Dzieki za informacje w zupełności mi wystarcza. :)
Kacper1990
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 08 02 2011
Auto: Mazda 323f BA
Silnik: 1,5 16v 88KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

26 Cze 2014, 19:46

O Toyocie moge mówić tylko dobrze (no, może poza obrotami, które wiecznie są za wysokie).
bartektsw
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 16 04 2001
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Toyota Yaris
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Benzyna + CNG
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002