REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Przy niskim ciśnieniu w oponie i częstym kręceniu w miejscu na jakimś chropowatym betonie była by szansa żeby uszkodzić ranty ale nie w sposób widoczny na zdjęciu gdzie wyglądają jak by były ścięte. Oczywiście to tylko nasze domysłyKao napisał(a):zostały wyrwane żywcem przy skrętach
To nie oznacza że gorsze opony powinny być z tyłuMarcinEn napisał(a):Przerzuciłem opony z przodu na tył ( podobno przód ważniejszy )
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Ja również uważam że tu jest to związanie z jakością samej opony.szybki napisał(a): W 100% było to związane z jakością opon.
Tu mi bardziej wygląda to na jazdę po drodze takiej z gruzu na której skręcamy w miejscu bo widać takie jak by nacięcia i odstające kawałki gumy. Miałem taką drogę jakiś czas temu do domu (świeży gruz z rozbiórki pokruszony ale na początku po wysypaniu były to dosyć ostre kawałki) i żona w miejscu na nim skręcała opony wyglądały podobnie jak właśnie na tym filmiku.szybki napisał(a):Nie mam teraz jak zrobić fot więc wkleję link z YT fajnie pokazuje inną markę opon ale dokładnie to samo.