Co wybarać Audi A4 B6 1.8T czy Peugeot 407

07 Paź 2014, 17:07

Te dywaniki w Peugeocie to chyba jakieś nieoryginalne. No i silnik tylko 125 koni, 2.0 pali niewiele więcej.

22 tysiące za prawie 13-letnie auto z segmentu D. Niemcy się niestety cenią. :/
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

07 Paź 2014, 20:44

Ossy napisał(a):22 tysiące za prawie 13-letnie auto z segmentu D. Niemcy się niestety cenią. :/

Nie tyle niemcy się cenią tylko to, że w polsce jest kult VAG-a i ceny automatycznie są wyższe bo jest na nie spory popyt i ładne sztuki schodzą w mgnieniu oka.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

07 Paź 2014, 23:15

krzysiek4000 napisał(a):Nie tyle niemcy się cenią tylko to, że w polsce jest kult VAG-a i ceny automatycznie są wyższe bo jest na nie spory popyt i ładne sztuki schodzą w mgnieniu oka.

Cenią się cenią. Zobacz ile w DE trzeba dać za ładne auto z grupy VAG.
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...
kkamykk
Stały forumowicz
 
Posty: 1202
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai Kona
Silnik: 1.0 T-GDI 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

07 Paź 2014, 23:38

kkamykk napisał(a):Cenią się cenią. Zobacz ile w DE trzeba dać za ładne auto z grupy VAG.

To akurat prawda za ładne auto nie ważne jakiego koncernu nie tylko VAG-a w DE trzeba więcej zapłacić niż w PL ale niemiec nie jest głupi i wie ile co jest warte.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

08 Paź 2014, 08:12

A tutaj link do Audi
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
DrDoom
Nowicjusz
 
Posty: 9
Auto: Ibiza

08 Paź 2014, 10:43

Ja bym brał Audi a dlaczego? Bo z prywatnych rąk i to od razu po zdjęciach widać :yes:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Suzuki Jimny
    Jimny jest obecnie najtańszym osadzonym na ramie autem terenowym, które jest oferowane w polskich salonach. Jego ceny zaczynają się od 64 900 zł. W tej kwocie otrzymamy pojazd napędzany silnikiem o pojemności 1,3 litra ...

08 Paź 2014, 11:02

Koniu napisał(a):Bo z prywatnych rąk i to od razu po zdjęciach widać


Poznałeś po tym breloku przy kluczykach? :P
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

08 Paź 2014, 11:04

Ossy napisał(a):Poznałeś po tym breloku przy kluczykach?
Po wyglądzie oferty... :ok:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

08 Paź 2014, 11:41

Na razie chcemy z żoną jechać obejrzeć oba auta.

Ale cały czas nie jesteśmy zdecydowani w którą stronę pójść.
Oba nam się podobają.

Ale chcemy kupić takie żeby nam jednak trochę posłużyło.
Mamy też obawy czy w Audi nie zacznie po krótki czasie rdza wychodzić.

Każde auto ma jakieś plusy i wady ale nić nie nie kreuje tego który model wybrać...
Wiadomo każdy może radzić podpowiadać ale ostateczny wybór należy do nas.

Ja wychodzę z założenia, że wszystko zależy jak się trafi. Jeśli będzie auto zadbane i będzie się o nie dbać dalej to będzie służyć długie lata czy to będzię Peugeot czy Audi.
DrDoom
Nowicjusz
 
Posty: 9
Auto: Ibiza

02 Mar 2016, 14:49

Witam również stoję przed takim wyborem. ktore auto wyjdzie taniej w utrzymaniu? Koszt wymiany klockow tarcz sprzegla rozrzadu czegoś w zawieszeniu. Który bedzie tanszy orientacyjne z robocizna? Pozdrawiam i dziękuję za odp.
luukiwitek
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 11 07 2011
Auto: Fiat Punto 97'

02 Mar 2016, 15:07

Statystycznie A4 B6 1.8T jest dużo mniej awaryjnym autem od 407ki. Mniej awarii = mniej wydatków, no i dużo lepiej trzyma wartość.
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

02 Mar 2016, 17:46

Obydwa auta mają tą samą wadę czyli delikatne wielowahaczowe zawieszenie
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Mar 2016, 18:23

łysy30 napisał(a):Statystycznie A4 B6 1.8T jest dużo mniej awaryjnym autem od 407ki. Mniej awarii = mniej wydatków, no i dużo lepiej trzyma wartość.


A bierzesz pod uwagę, że w tej samej cenie A4 będzie starsze i będzie miało większy przebieg? Przykładowo skorzystam z rankingu niezawodności TUV, chociaż wiem, że nie jest idealny. Za 20 tysięcy kupisz A4 z rocznika 2003-2004 i ma 30,5% poważnych usterek:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... -10-11/488

407 w tej cenie będzie z rocznika ~2007-2008, gdzie usterkowość to 27,6 %:
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 14-8-9/492
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

02 Mar 2016, 18:43

Ossy napisał(a):A bierzesz pod uwagę, że w tej samej cenie A4 będzie starsze i będzie miało większy przebieg?


Myślałem, że na tym forum nie wyznajemy kultu rocznika i przebiegu :/

Ossy napisał(a):Przykładowo skorzystam z rankingu niezawodności TUV, chociaż wiem, że nie jest idealny.


Dla mnie lepszym "rankingiem" jest opinia mojego kumpla, który specjalizuje się we Francuzach i wie, jak 407ka potrafi uprzykrzyć życie :ok:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

02 Mar 2016, 19:21

Ogólnie mechanika 407 jest solidna i trwała prócz tego zawiasu ale elektronika z multipleksową instalacją jest wkurw***. To już nie instalacja, że po kabelkach do wszystkiego się dojdzie.

btw. Kiedyś myślałem dorobić sobie z elektryki samochodowej, bo w Biłgoraju nie ma żadnego dobrego elektryka/elektronika :oops:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010