A mam pytanko czy centralny zamek po odłączenie wyczerpane akumulatora blokuje się? Bo Wlasnie jak odlaczylem to peugeot się zamknął i nie reaguje na pilota a zamek jest zastawy bo klucza nie idzie włożyć.. Akumulator się ląduje zamontowany już w samochodzie i jak się naladuje. To będzie szło otworzyć czy jak??czy bateria w piloci też padla obrazu?? Co zrobić teraz ??
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Może to jakieś zabezpieczenie .. Po ogólnie NIE POWINNO się odłączać zasilania od komputera .. Teraz to nabawisz sobie błędów Ładuje się albo normalnie, albo z podtrzymaniem zasilania, nie odłącza się.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Witam.po wymianie filtra paliwa i akumulatora na nowy nie mogę go oddalić. Co zrobić ?? Trochę odpowietrzylem ale chyba dalej jest powietrze . Co sprawdzić i co dalej zrobić?!
witam juz wszystko ok,temat do zamkniecia Pozdrawiam
Dlaczego Octavia to jeden z najpopularniejszych modeli w Polsce? Škoda Octavia regularnie znajduje się w czołówce polskich rankingów sprzedaży, zdobywając serca kierowców niezależnie od wieku czy potrzeb. Wysoka pozycja Octavii nie jest dziełem przypadku, a ...
Wyróżnienie w plebiscycie "Auto Lider" dla Audi S7 Audi S7 zdobyło wyróżnienie w plebiscycie Auto Lider, który jest organizowanych w Polsce przez redakcję tygodnika Motor i miesięcznika Auto Świat. To sportowe z coupe zwyciężyło głosami czytelników i ...