REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
popieram, bardzo dobry wybór, to najwytrzymalszy silnik WV (1,9 nawet nie ma porównanie w trwałości) znam golfy które z tym silnikiem mają nastukane 700 tysi i dalej jeżdżą, u mnie dogorywa buda (niestety największa bolączka golfów 3 generacji to rdza) przy nawet dynamicznej jeździe spalanie m (LPG) nie wychodzi mi powyżej 10l/100km, dopiero jak przekroczysz 110km/h to spalanie rośnie, a może chapnąć i 17 jak sandał z betonu części tanie i dostępne, każdy ci to naprawi, co lepsze GTI zwykle wyposażenie jest na prawdę dobre więc nie jest trudno znaleźć auto z klimą czy podgrzewanymi siedzeniami/kierownicą, o poduszkach już nie wspominając, w serwisi jest trochę droższe niż 1,6 czy 1,8 z tego względu że ma wspólne zawieszenie, hamulce i kilka innych podzespołów z 2,8VR6, dla bezpieczeństwa i komfortu to oczywiście jest na + dla kosztów niekonieczniewiechuuu napisał(a):Golf III GTI , 8v 115 koni 2.0 benzyniak