Co wybrać?

25 Kwi 2011, 21:29

Jasiek90 napisał(a): VW T4 który był przed Renault to przepaść, na korzyść francuza oczywiście.



Pisałem wiele razy, powtórzę jeszcze raz. Ten silnik, który Ty miałeś nie nadaje się do T4, z resztą to nie tylko moja opinia, wystarczy popytać mechaników.
W T4 1.9 TDI 90 KM ma za ciężko, turbo dostaje w kość, męczy się i po prostu zużywa. W A4/Golfach/Passatach etc. te silniki jakoś bez problemów wykręcą 400 tyś i o żadnych awariach turbiny czy wtrysków nie ma mowy. W T4 już o niebo lepiej od tego Twojego nieszczęsnego 1.9 TDI sprawdzi się 2.4D bo nie ma turbiny i tam zwyczajnie nie ma się co popsuć. Nawet powiedziałbym, że wolnossący 1.9 o mocy 68 koni jest dużo mniej awaryjny bo również silnik jest skonstruowany najprościej jak się da. Muł okropny no ale cóż, to auto nie jest do wyścigów stworzone.

Osobiście również mogę polecić Mastera - mój dobry znajomy jeździ takim w firmie już dobre 12 lat, ile to ma natłuczone już to nawet nie wiem ale cały czas jeździ.
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

25 Kwi 2011, 21:57

To był 1.9TD 68KM :wink: 1.9 TDI 90KM w ogóle nie montowali w T4.
Dopiero ojciec niedawno mi to uświadomił więc przepraszam jeśli wprowadziłem w bład z tym TDI bo byłem pewien, że to ten silnik.
Może Ty masz model po FL który był bardziej dopracowany ale zawieszenie a w szczególności zabezpieczenie antykorozyjne do zalet tego auta trudno zaliczyć.
Aczkolwiek nie wiem po co to roztrząsać, napisałem przecież, że nie wiem jak wypada Master w odniesieniu do Sprintera/LT bo nie miałem z nim dłużej do czynienia, pewnie są one bardziej komfortowe no i przez napęd na tył mają większe możliwości przewozowe ale pod względem relacji cena/jakość Master moim zdaniem wypada naprawdę dobrze.
To prosty i niezawodny wół roboczy, nic więcej ale w aucie o takim przeznaczeniu wystarczy.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

26 Kwi 2011, 10:18

Jasiek90 napisał(a):To był 1.9TD 68KM :wink:



Więc tym bardziej, bo miał jeszcze ciężej niż się wydawało.
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Toyota Proace Verso (od 2016)
    To największa w historii Toyota o nazwie Verso, mogąca zabrać na swój pokład od 5 do 9 pasażerów. Została pomyślana jako uniwersalny pojazd zarówno do firm, jak i dla rodziny, lub też jako komfortowy ...