REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kao napisał(a):Jakiś czas temu może pamiętasz zastanawiałem się nad oponami do Jaguara, kupiłem Dunlop RT2 sportmaxx, zrobiłem na nich dynamiczna jazda ok 20 tys km i widzę pęknięcia między bieznikowe, tylne opony to już około 60% bieżnika. Teraz musiałem kupić opony na tył do c5 bo mimo 2 lat i 80% bieżnika to zrobiły się tzw kartoflaki. Dla kumpla w 1.5rocznym Volvo z przebiegiem 60k wymieniałem continentale bo były w stanie agonialnym. Czasami też trafiam opony 10-15 letnie i sa w super stanie.
No właśnie w C5 powinny być prawie jak nowe przy takim stanie bieżnika i biorąc pod uwagę wiek. Co do Volvo to już można uznać, że spełniły swoją role tak na 70%Kao napisał(a):Teraz musiałem kupić opony na tył do c5 bo mimo 2 lat i 80% bieżnika to zrobiły się tzw kartoflaki. Dla kumpla w 1.5rocznym Volvo z przebiegiem 60k wymieniałem continentale bo były w stanie agonialnym.
Napiszesz jakie to są dokładnie opony? Te dobre jeszcze i te reklamowane...Kao napisał(a):Przykładowo do firmowego Focusa jakieś tanie chinczyki, na próbę 2 inne 2 inne no i to przejechało już ok 20 tys i po 2 nie ma totalnie śladu zużycia a w jeden z drugiej pary wyskoczył bombel więc reklamujemy i zobaczymy.
dlatego działam, miałem oparacje prawej à po wakacjach zapisuję się na lewą i będzie z głowy.Rokiko napisał(a):musisz coś z tym zrobić bo z wiekiem to się pogarsza z tego co wiem ;/
nie ma żadnego pęknięcia czy uszkodzenia po zewnętrznej stronie, powietrze też trzymała, ewidentnie jest to wada fabryczna chodź dziwnie to wygląda.Rokiko napisał(a):Czy to faktycznie jakaś wada czy może jakaś dziura w drodze?