Co zamiast Audi A6 C6?

01 Gru 2019, 21:36

Ekhangel napisał(a):W sumie tutaj koszty "premium" wynikają nie aż tak z kosztów napraw (chociaż grube sprawy silnikowe wykańczają), tylko ich ilości spowodowanych raczej wiekiem auta.


To jest takie tłumaczenie trochę miłośnika kałdi :D

Tu nie jest problem wieku czy serwisu tylko tzw.wszędobylskiego badziewia i nic więcej... :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Gru 2019, 21:44

A może i badziewia (technicznego), ale przynajmniej jak działa, to zachwyca. Najlepiej mieć dwa auta i już. Jedno wygląda, a drugie jeździ. Szkoda, że nie robią takich, co wyglądają i jeżdżą. Gdyby takie istniały, to moja A6 już by się zbierała powoli na szrot.
Ekhangel
Początkujący
 
Posty: 95

01 Gru 2019, 22:35

Ekhangel napisał(a): Szkoda, że nie robią takich, co wyglądają i jeżdżą.

Albo rybki albo pi..i ;-)

Dlatego dwa auta są super opcją i wtedy jedno z jajem ... tylko z jajem a nie z wydmuszką a drugie auto dd i wtedy jest idealnie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Gru 2019, 22:36

szybki napisał(a):Tu nie jest problem wieku czy serwisu tylko tzw.wszędobylskiego badziewia i nic więcej...

Jasne, przecież tylko w Audi się opony zużywają czy tarcze i klocki i przy odpowiednim przebiegu pada pompa wspomagania, w pozostałych markach wręcz silnik sam wytwarza olej - więc nawet wymiana nie jest konieczna :roll:

Ekhangel napisał(a):zresztą, kto kupuje FSI do latania po trasach?
No cóż większość takich aut to z 250 będzie miała nalatane, nikt nie kupuje takiego segmentu z takim silnikiem do stania w garażu to nie jest niestety Corsa 1,2
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

01 Gru 2019, 23:05

Pionek napisał(a):Jasne, przecież tylko w Audi się opony zużywają czy tarcze i klocki i przy odpowiednim przebiegu pada pompa wspomagania, w pozostałych markach wręcz silnik sam wytwarza olej - więc nawet wymiana nie jest konieczna :roll:

I pewnie autorowi chodziło tylko o opony i hamulce że aż bidok musiał z tej okazji kupić sobie auto zastępcze...
Ekhangel napisał(a): Musiałem tylko kupić sobie Fabię '03 jako auto zastępcze (130 kkm przebiegu, też autentyk!), bo znużyło mnie już bieganie za Traficarem. W sumie Škodę też powinienem wrzucić w koszty Audi.


Pionuś Twój fetysz ośmieszania się co średnio tydzień jest nieprzejednany. :mrgreen:
Chociaż muszę odszukać Twój pomnik miłości do marki z tym złomem tdi :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Gru 2019, 23:56

Szybki jakbyś ze zrozumiem przeczytał wszystko co pisał autor to byś wiedział że tutaj tylko z marką Audi i silnikiem 3,2 związany jest rozrząd i to zapewne za jakieś 6-7k bo reszta to eksploatacja (oleje, filtry, świece), a to że się kupiło (no bo trudno to inaczej nazwać) zmęczony egzemplarz ze starymi oponami R17, czy z wyjechanymi tarczami, no cóż to Fiat SC nie jest, czymś 250 konne auto trzeba zatrzymać i to kosztuje.

Ciekawe czy przy zajechanym Lexusie opony R17 kosztują mniej? chyba jak Dębice sobie kupisz albo bieżnikowane :yes:
Jedź po pompę wspomagania do ASO zobaczymy ile zapłacisz za oryginał z półki :ok:

Także jak piszesz o ośmieszaniu to najpierw wydrukuj wypowiedź autora dotycząca kosztów, powiększ, pogrub a potem pisz :ok:
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus UX - nowe wersje specjalne
    Najmniejszy SUV Lexusa doczekał się nowych wersji specjalnych. Miejski crossover klasy premium jest teraz dostępny w odmianach F Sport Style Blue i Elegant Black. Te warianty podkreślają charakterny styl modelu UX i robią ...

02 Gru 2019, 00:26

Pionek napisał(a):No cóż większość takich aut to z 250 będzie miała nalatane, nikt nie kupuje takiego segmentu z takim silnikiem do stania w garażu to nie jest niestety Corsa 1,2


Powiedzmy, że mam 4 km do roboty, do sklepu nie jeżdżę 50 km (albo jedzie Żona swoim autem), wakacje 2x na rok niezbyt daleko (400 km?), bo mi się dalej nie chce, i trochę objazdówek po mieście w weekend z rodziną. To ile mogę tego przebiegu natrzepać przez 10 lat? To przykład hipotetyczny, ja osobiście jeżdżę jeszcze mniej.

Nie rozumiem czemu "takie" auta koniecznie muszą mieć duże przebiegi. Wszak w miejskiej jeździe mocny silnik też się często przydaje (jakby tych świateł nie mogli robić na stałe zielonych, choroba!). Czy wiodąc bardziej stacjonarne, typowo śródmiejskie ale rodzinne życie ktoś musi od razu jeździć Micrą czy Yariską?
Ekhangel
Początkujący
 
Posty: 95

02 Gru 2019, 01:09

Ekhangel napisał(a):Czy wiodąc bardziej stacjonarne, typowo śródmiejskie ale rodzinne życie ktoś musi od razu jeździć Micrą czy Yariską?

Micrą czy Yariską to nie ale może kupić Golfa, Focusa czy Astrę a nie od razu segment E wyższy.
Poza tym w DE ludzie śmigają na autostradach np do pracy, pracują w Berlinie a dojeżdzają 30 km x2 to jest 60 km x 5 dni to już masz 300 km, po miesiącu 1200 itd
Ciężko mi w to uwierzyć że ktoś na zachodzie kupuje auto premium segmentu E, w opcji z jednym z mocniejszych silników żeby stało w garażu.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

02 Gru 2019, 08:05

Ekhangel napisał(a):Powiedzmy, że mam 4 km do roboty, do sklepu nie jeżdżę 50 km (albo jedzie Żona swoim autem), wakacje 2x na rok niezbyt daleko (400 km?), bo mi się dalej nie chce, i trochę objazdówek po mieście w weekend z rodziną. To ile mogę tego przebiegu natrzepać przez 10 lat? To przykład hipotetyczny, ja osobiście jeżdżę jeszcze mniej.

Ale nie czytaj tych głupot Pionka bo zawsze jest tak samo czyli jak już brak faktów to ułożenie story ogólnych zachowań kierowców pt.jak czerwony to jedzie szybko jak zielony wolno a jak duży silnik to dużo.

Pionek czy Ty się dobrze czujesz?
- nie pisze o kosztach zakupu opon
- nie pisze o kosztach hebli
- pisze o badziewie który zmusił autora do zakupu auta zastępczego. Na 100% nie były to opony i heble. Rozumiesz czy znowu znaczek vw przysłonił Ci oczy?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Gru 2019, 10:52

No kurw... Pisałem 10 minut, wcisnąłem przypadkiem jakieś zapisanie szkicu, czy coś, po czym szkic mi wyparował.

Podsumowując w telegraficznym skrócie, bo nie chce mi się przepisywać:

1. A6 to świetny pussywagon i SFC (sports family carrier), ale drogi i zawodny - jak ktoś ma cierpliwość, $ i czym jeździć w trakcie przymusowych postojów, to polecam; jak nie, to jednak kupić tą Octavię i nie patrzeć na plastikowość, tylko na drogę

2. Dyrektur zakładu w mieście, mieszkający w mieście/przy mieście nie musi tłuc sporych przebiegów, jeśli nie jeździ w delegacje, ale to pewnie rzadsze przypadki i nie zawierające się w typowej grupie poszukiwawczej naszych rodzimych "importerów" - albo ew. zawierające, ale rozchodzące się od razu po rodzinie i znajomych, a nie na Otomoto. No i wg mnie plusem benzyn jest właśnie to, że mają statystycznie mniejsze przebiegi/rzadziej kręcone liczniki.

3. My z Żoną rozważaliśmy nowe Mondeo na wypasie na jakiś tam kredyt z wkładem. Takie auta są po 140k, a w Audi włożyłem na razie 60k +, i tańsze AC. Wg mnie A6 C6 nie jest technologiczne gorsze od Mondeo (można sobie doposażyć ACC, blind spota, kamerę i elektryczną klapę - czego chcieć więcej?), i przy tym bardziej stylowe, jeśli jest w fajnej konfiguracji wizualnej: na ładnych 18" i w skórach jakościowo lepszych niż chyba wszystkie współczesne (np. w A6 C7 skóry robią już gorsze wrażenie). System MMI po dziś dzień jest dość nowoczesny i funkcjonalny, a można do jeszcze zmienić na MMI 3G, który w ogóle odpowiada już współczesnym standardom (Google Maps itd.), tyle że bez ekranu dotykowego.

Miał być telegraficzny skrót, a znowu wyszedł elaborat, szlag
Ekhangel
Początkujący
 
Posty: 95

02 Gru 2019, 11:10

szybki napisał(a):Na 100% nie były to opony i heble.

Ok to skoro wiesz lepiej niż autor to wymień co było powodem zakupu auta zastępczego, co się sypało w tym Audi - typowe dla A6 C6 i tego silnika (3,2) że trzeba było kupować auto zastępcze - od razu napisz ceny robocizny i części. Oczywiście poza rozrządem, oponami i heblami.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

02 Gru 2019, 11:28

Po co te kłótnie waćpany, jeszcze nas znowu rozbiorą i będziemy kupować Skody w niemieckim salonie w Posen, a na wschodzie Łady w rosyjskim salonie w Варшава, i się skończą dyskusje nad wyższością marek.
Ekhangel
Początkujący
 
Posty: 95

02 Gru 2019, 12:19

Ekhangel napisał(a):Po co te kłótnie waćpany

Tu nie chodzi o kłótnie tylko pomyśl że tacy ludzie doradzają kupno auta :no:
Pionek napisał(a):Ok to skoro wiesz lepiej niż autor to wymień co było powodem zakupu auta zastępczego, co się sypało w tym Audi - typowe dla A6 C6 i tego silnika (3,2) że trzeba było kupować auto zastępcze - od razu napisz ceny robocizny i części. Oczywiście poza rozrządem, oponami i heblami.

Nie no ... ok. Autor swoje psychofan swoje. Jest napisane co i jak. Wymiana opon i hebli to nie jest powód zakupu auta zastępczego no ale wiesz lepiej...niż sam autor tematu.

Co do cenników jak najbardziej ...są mi znane :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Gru 2019, 13:34

No właśnie czyli nic nie wiemy byle coś napisać, no cóż może tylko w Audi wspomaganie i pompa siada, a w innych markach służy dzielnie 20 lat i 2 mln km, może tylko w Audi coś się rozszczelnia na wydechu..
Ale zdaj sobie sprawę że jak ktoś jest NACZELNYM hejterem VAG-a na całą PL, to dla niego Audi powinno produkować olej, uwłaczające jest wymieniane oleju, opony nie powinny się ścierać a filtry zapychać.
No cóż :roll:
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

02 Gru 2019, 14:27

Pionek napisał(a):Ale zdaj sobie sprawę że jak ktoś jest NACZELNYM hejterem VAG-a na całą PL, to dla niego Audi powinno produkować olej, uwłaczające jest wymieniane oleju, opony nie powinny się ścierać a filtry zapychać.
No cóż


W poważaniu mam vaga zarabiam na serwisie tego czegoś i tyle...
Pomijam fakt że pewnie miałem/mam (na własność) więcej vagów niż Ty i Twój kolega forumowy przez następne 20lat...

P.s.
No i autorze tematu widzisz napisałeś o zakupie autazastępczego i o...oponach a psychofan tylko co zapamięta?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe