REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Ekhangel napisał(a):Ale z autem "nic się nie dzieje" i jeździ zadowolony. A jako drugie auto ma BMW 5 Series z salonu (A6 lata po zagranicy), więc do awarii podchodzi z emocjonalnym dystansem
No tak bo do połowy napraw w ogóle się nie przyznawałszybki napisał(a):Zrobił nim ponad 200k.km.z lpg i w ciągy 8lat czynności naprawczych miał mniej niż w pół roku w a6c6.
Pionek napisał(a):komplet amortyzatorów tylko 1500 pln.
Ekhangel napisał(a):A jak się wejdzie na forum Audi i spyta o polecany silnik do C6, to powiedzą, że 4.2 w LPG, a wszystko inne się sypie i w ogóle lepiej poszukaj Superba.
Oczywiście też jestem tego zdania, trzeba uważać na ludzi robiących innym wodę z mózgu, trolli wszelkiej maści, hejterów którzy nawet auta nie widzieli i już coś knują jakiś spisekszybki napisał(a):Więc już wiesz że trzeba w internecie uważać...
Pionek napisał(a):Oczywiście też jestem tego zdania, trzeba uważać na ludzi robiących innym wodę z mózgu, trolli wszelkiej maści, hejterów którzy nawet auta nie widzieli i już coś knują jakiś spisek
Ekhangel napisał(a):Co z tego, że zawór wspomagania np. do Lexa jest powiedzmy 300 zł droższy, skoro się nie psuje?
Ekhangel napisał(a):A jak się wejdzie na forum Audi i spyta o polecany silnik do C6, to powiedzą, że 4.2 w LPG,
szybki napisał(a):Tak więc nigdy nie poleciłem Lexa diesla a Ty co robisz ???
Pionek napisał(a):Ty odradzasz Audi A6 bo widzisz silnik FSI co w tym przypadku u autora nie ma znaczenia co jest pod maską bo naprawy związane są z zajechanym egzemplarzem czy tam by było 2,4 czy 3,2 czy 4,2 czy 2,0 TDI bez znaczenia.