REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
a cóż to za kultowe autoEkhangel napisał(a):Z premedytacją myślę o kupieniu obecnie starego (powiedzmy okolice 2004-8), ale kultowego auta za maks. 35 tysięcy
To też kwestia eksloatacji, wcześniej miałem 1.5 roku 3.0i, totalnie żadnej awarii, teraz kupiłem znów z 2.0d po lifcie więc zobaczymyduzy90 napisał(a):Tam dopiero bywa ciekawie, szczególnie w niektórych silnikach.
Kao napisał(a):To też kwestia eksloatacji, wcześniej miałem 1.5 roku 3.0i, totalnie żadnej awarii, teraz kupiłem znów z 2.0d po lifcie więc zobaczymy
tak właśnie się prowadzi..... sportowego zacięcia tam nie uświadczysz bo nie do tego było projektowane to auto. C5 lepiej wybierze nierówności A6 Quattro lepiej się poprowadzi w wyższych prędkościach chodz silnik jest wysunięty za bardzo do przodu co trochę psuje prowadzenie le to już tylko dla ogarniętych w temacie.Ekhangel napisał(a): C5 nie prowadzi się jak typowa kolubryna-dziadkowóz?