Co zrobić gdy części nie ma w hurtowniach a używek nie da się znaleźć?

02 Lip 2017, 11:47

marica1990 napisał(a):jutro podeśle zdj tego trójnika i spr odczytac oznaczenie
No i jak? Udało Ci się odczytać ten numer?
@bonifacy dobrze pisze i trzeba słuchać, a trójnik i tak musisz wymontować do wymiany. Zawsze jest jakieś wyjście tylko czasem nie jest ono podane jak na tacy :)
Zmierz jeszcze średnice króćców i też je podaj.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

03 Lip 2017, 13:20

Kacper napisał(a):bonifacy dobrze pisze i trzeba słuchać,
Posłuchałem się i on tym razem nie dobrze napisał :mrgreen: Takie samo auto z tym samym urwanym trójnikiem przyjechało. Wywlokłem kpl węże od obudowy termostatu do nagrzewnicy bo to miejsca mało i to jest całość połączona. Trójnik wypiąłem na zewnątrz i k....wa nie ma numerku :cry: W katalogu nie ma , nie występuje jako część wymienna . Jest całość :x pod numerkiem 1J0121156AQ. Szukam coś zastępczego, dam znać.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4927
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

03 Lip 2017, 21:30

zrobione już tamten trójnik mi dorobił mechanik i wszystko działa tylko od poczatku kupna samochodu grzeje sie do 110 stopni i spada do 105 przy ekonomicznej jezdzie co moze byc przyczyna?

Dalsza dyskusja na temat temperatury płynu chłodzącego w tym temacie co-podejrzewacie-wysoka-temp-cieczy-chladzacej-do-110-stomni-c-vt101909.htm
Ostatnio edytowany przez ArteK, 04 Lip 2017, 13:25, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Dodany link do nowego tematu autora
marica1990
Nowicjusz
 
Posty: 36
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 19 10 2007
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: volkswagen
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

04 Lip 2017, 13:31

bonifacy napisał(a):Trójnik wypiąłem na zewnątrz i k....wa nie ma numerku W katalogu nie ma , nie występuje jako część wymienna
Zdarza się i tak tylko rzadko :/

marica1990 napisał(a):zrobione już tamten trójnik mi dorobił mechanik i wszystko działa
Czyli tak jak napisałem na początku najlepsza opcja w tym przypadku samemu coś dorobić :ok:

marica1990 napisał(a):grzeje sie do 110 stopni i spada do 105 przy ekonomicznej jezdzie co moze byc przyczyna?
Odpisałem w tamtym temacie który założyłeś w związku z tym problemem.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

04 Lip 2017, 14:17

marica1990 napisał(a): tamten trójnik mi dorobił mechanik


Ja jednak założyłem
bonifacy napisał(a):https://www.google.pl/#q=1J0121087D

a wygląda to tak

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Wymienić też musiałem ten kawałek strzałką zaznaczony. Kupiłem na szrocie i przyciąłem . Oznaczenie 1J0122157M.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4927
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

25 Sie 2017, 10:44

Ja bym nie kupował używanych części do układu chłodzienia. W takie rzeczy warto zainwestować i kupić porządne i nowe.
bask
Początkujący
 
Posty: 116
Auto: Opel

25 Sie 2017, 21:13

bask napisał(a):J kupić porządne i nowe.
O się wyrwał kolego do pisania :mrgreen: :mrgreen: Napisał co napisał lecz z tego nic nie wynika. W omawianym przypadku koszt nowego jest niebotycznie drogi . Trójnik nie występuje jako część zamienna , jest całość z wężami :mrgreen: Piszcie drodzy forumowicze z sensem a nie p.....cie głupoty
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4927
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

25 Sie 2017, 21:49

bonifacy chyba już zdążyłeś zauważyć że duża grupa tutaj na forum tak naprawdę nie ma pojęcia o temacie i pisze chyba tylko po to żeby sobie posty nabić i samemu sobie postawić łapkę, najszybciej można ich rozpoznać po odkopach tematów sprzed lat i w dodatku udzielić bezpomocnej odpowiedz.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16698
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Sie 2017, 18:49

Ja powiem tylko tyle, że jest dość spora grupa aut, do których nie można normalnie kupić jednej potrzebnej części. Trzeba poprostu kupić cały komplet. Dlatego na tym trójniku nie było numeru, bo jako osobna część jest on poprostu niedostępny. Można za to kupić cały komplet. A wszystko wiadomo w jakim celu. Normalka - część która wydaje się taniutka, jest zawsze zintegrowana z dużo droższą. Jak się nie mylę np. w Mercedesie, sterownik silnika jest zintegrowany z przepływopmierzem. Uszkodzi się przepływomierz, musisz wymienić też sterownik. Po co płacić 200 zł, jak można zapłacić 9 tyś... Ale są już sposoby jak sobie z tym poradzić :)
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

26 Sie 2017, 20:09

Kao napisał(a):bonifacy chyba już zdążyłeś zauważyć że duża grupa tutaj na forum tak naprawdę nie ma pojęcia o temacie i pisze chyba tylko po to żeby sobie posty nabić i samemu sobie postawić łapkę
Stawiam Ci łapkę bo masz 200 procent racji :mrgreen:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4927
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna