Colt czy Civic

Które auto byście wybrali.

1. Mitsubishi Colt CJ0 1.3 albo 1.6
3
50%
2. Honda Civic gen V. 1.3 albo 1.5
3
50%
Razem głosów : 6

15 Lip 2011, 16:31

Witam wszystkich szukając swojej wymarzonej Hondy Civic 5 gen z silnikiem 1.3 albo 1.5 za około 5 tyś natknąłem się na takiego Colta ( aukcja przykladowa) [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] co powiecie o TYCH Coltach.

Moje spostrzeżenia:
- Honda jest większa w środku, ale za to Colt ma większy bagażnik i lepsze wyposażenie (jestem młodym kierowcą wspomaganie i szyberdach mi wystarcza.) :mrgreen:
- Do Hond jest więcej części na szrotach jest więcej manuli jak naprawić i więcej dostępnych części na miejscu w hurtowni a nie na przesyłkę (wydaje mi się ze honda ma tańsze części) :?:
- Wiem że jak kupie Honde to już będzie problem z odsprzedażą bo Honde kupie hmm 93 roku a tego Colta kupił bym 97 z lepszym wyposażeniem i jeszcze za 3 -4 lata mógłbym odsprzedać , a z Hondą miałbym problem :roll:

Błagam was o pomoc ,nie chce żebyście mi mówili o innych autach, chce japońca albo Civica albo Colta.
Marzyłem sobie zawsze o Civicu ale ten Colcik jest niczego sobie , ma świeższy silnik, jeszcze nie bedzie gnił, i wyposażenia jest ok tylko tak naprawdę nic nie wiem wiecej, na autocentrum pisze tylko super samochód , bezawaryjny czasami dużo pali i koniec :evil: . A o Hondach wiem dużo ( o silnikach ,awariach,slabych punktach) Proszę o pomoc. Dziękuje
Jenczu
Początkujący

Miejscowość: Głogów
0

15 Lip 2011, 16:42

Ten Colt ma brzydki tył. Też kiedyś miałem podobny dylemat jak Twój i padło na Civica. Colt to klasa niżej niż Civic. Jest również dużo mniej popularny a to tez nie działa na korzyść przy naprawach.
Honda ma sportowy charakter :)
MarcinUser
Początkujący

Zdjęcia: 1
Miejscowość: Podkarpacie
1

15 Lip 2011, 23:42

Kurcze wiem ,że ten Colt ma brzydką dupę :P ,ale twarz ma ładną :lol: i bogate wnętrze :mrgreen:
Włącza mi się coś takiego jak w reklamie TP :) Serce mówi " Honda" a mózg mówi Colt.