Tak po primo: Radzę zmierzyć ciśnienie paliwa i JEŚLI DAWNO NIE BYŁY (w tym przypadku głównie czas, a nie KM) ZMIENIANE TO ZMIENIĆ FILTRY!!!
Tak po Duo: Jeśli pojawia się
kontrolka - kluczyk to samochód wchodzi w tryb awaryjny... W sumie nic dziwnego że muli bo tak jest w trybie awaryjnym:
Albo najpierw tylko podpiąć pod kompa.
Albo "jeśli problem nie sprawia aż takiego problemu", przeczekać do wiosny i zobaczyć czy się samo naprawi (ale następnej zimy pewnie będzie to samo). Jeśli problem nie ustąpi to pkt. 3.
Albo pojechać już teraz do dobrego elektryka i poprosić o odczytanie błędów i porządne sprawdzenie instalacji.
Radzę od razu "ostatnie ALBO". Wydasz trochę więcej, oszczędzisz czasu i niepotrzebnych nerwów.
Pozdrawiam
![Uśmiechnięty :)]()
.