16 Gru 2021, 10:22
To zależy, z jakim oprogramowaniem kupiłeś ten samochód i co tam producent napisał odnośnie połączenia z telefonem. Jeżeli pisze, że telefon się łączy z radiem pokładowym i nie ma żadnej specyfikacji, to złóż reklamację, że radio się nie łączy z telefonem. Jeżeli jest specyfikacja, że np. radio łączy się z Windows np. 10 i AndroidAuto np jakaś starsza wersja, to nic nie zrobisz.
Nie mów dealerowi, co ma robić. Niech robią co chcą ( nawet niech sobie radio wymienią ), ale jak łączność ma działać to ma działać i tyle. A dlaczego nie działa, to niech sie martwią w serwisie.
Takie są niestety realia kupowania nowych samochodów...Dopóki klient płaci, to jest cool. Ale jak coś zacznie się psuć, przestanie działać, to taki klient już jest traktowany jak trędowaty...
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...