Coś ciekawego - na początek. 5-7k.

07 Sie 2011, 23:20

diabl0001 napisał(a):ale do 4,5k obrotow nie bylo czym sie zachwycac zabawa sie zaczyna gdy wlacza sie vtec no i wtedy wir w baku no ale to wiadomo ;>

Z Vteckami, a w szczególności już z Civicem V w coupe 1.6 jest jeden duży ból, który zaznaczyłem w swoim porównaniu. Maksymalny moment bardzo wysoko. Owszem, przy kręceniu prawie na maxa, taki Civic, ważący tonę i mający 125KM jest dużo szybszy, ale przy typowej jeździe do 3k obrotów, szczerze wątpię że zobaczy się różnice między nim, a cięższą o 300kg i słabszą Celicą... a zwykle po ulicach jeździ się właśnie tak a nie ściga.

Rezerwa mocy, VTEC, to oczywiście duży plus, ale taka dynamika na co dzień...
diabl0001 napisał(a):jezeli wybrales juz madzie to nie zastanawaij sie dluzej :) a co do linii dla mnie nie ma nic wspanialszego niz civ V coupe z zielonymi diodami pod spodem

Diody pod autem, naklejki, spojler większy od auta...ogólnie tuning w kierunku nfs/f&f osobiście mnie nie rusza, wprost przeciwnie. Jeśli już cokolwiek robić z nadwoziem, to ze smakiem, ewentualnie w stylu JDM, jak interesujesz się Hondami ten termin nie powinien być Ci obcy - ale to już droga zabawa. Ewentualnie, fajny, zadbany [kocham niezawoskowane, brudne tuningowane fury] lakier, felgi inne niż standard, ewentualnie spojler fabryczny i inne żarówki z przodu, lekko przyciemnione szyby. Tylko tyle i aż tyle wyłącznie z zewnątrz. Więcej - nie w aucie tej klasy. ;)
O ile jeszcze Celica, jako samochód o sportowych i rajdowych korzeniach fajnie wygląda przerobiona, to "cywilny" Civic po ostrym tuningu wizualnym jest trochę jak analogiczny Golf...to nie jest Integra. Oczywiście nie obrażając nikogo, to tylko moje zdanie. ;)
diabl0001 napisał(a):wiec po co mi ich wygoda ? :) kierowca ma miec dobrze nie ekipa ktora wieziesz takim autem :) jak sie chce komfortu z hondy to legend lub accord ;D

95% to jazda samemu po dużym mieście. 5% dalsze wypady ze znajomymi, trasy bliższe lub dalsze. Miejsca z tyłu dużo być nie musi, ale niech choć ktoś kto tam siedzi nie czuje się jak w konserwie. :D
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz"
"Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Atreyu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 126

08 Sie 2011, 14:42

Nie wiem czy jezdziles vteciem, moment obrotowy wysoko, ale i celice trzeba wysoko trzymac chyba jak kazda toyote z mniejsza pojemnoscia zeby auto bylo dynamiczne. moja felicia sie lepiej zbiera na pelnym zakresie niz corollka ojca ktora ma 97 kuca... corolka dymamiczna tylko jesli jest wysoko w obrotach a tak to... nic specjalnego. a co do hondy, jezdzilem z vteciem i bez vteca. V coupe to i to. bez vteca fotel gniecie plecy gdzies od ok 4-4,5k obrotow w gore. na vtecu auto bylo wiele dynamiczniejsze ze wzgledu na wieksza moc i moment no ale i jak weszlo w obroty to wrazenie jakbys siadl na jakas szlifierke malej pojemnosci. fajnie sie jezdzi. a co do tjuna z nfs itp, ok, ale spojler wiekszy od auta? :D stoi na otomoto taka jedna fioletowa z taka pletwa, paskuda :) wszystko moze byc w dobrym guscie nie mozna myli wies tjuna od tjuna po prostu. po slowacji czy czechac jezdzi bardzo duzo aut zmodyfikowanych i mocniej i mniej, i tam nie ma wiesz tuningu typu lampa lexus zle spasowania ale zaistnieje przed znajomymi bo sie swieci. nawet jezeli z miesca wydaje sie cos przesadzone jest to zrobione w dorbym stylu, na granicy z dobrym smakiem. niestety obracam sie w takich kregach ze sporo tego widze i spora iloscia aut jezdze czy mialem okazje sie przejechac :) a co do konserwy w srodku... powtarzam wazne ze ja mam wygodnie, oni jak chca to sie zaladuja, umilac komu innemu zycia nie zamierzam, auto biore pod siebie nie pod pasazerow :)
co do jazdy po miescie i w trasie itp itd, felicia jezdze ponad rok a mimo tego co gdzies wyrusze dostaje mocno po garach, wiec dal mnie vtec mialby zastosowanie :) jezeli Ty wolisz jazde do 3k obrotow i okazyjnie przydusic, vtec Ci nie potrzebny zwykly dohc zapewni frajdy i tak duzo :)
objechani na 1/4 by ja+felka
Scorpio2.9i24V 207KM
A3 1.8 125KM
Vectra a/b1.8 90/125KM
Felka1.3+90KM
diabl0001
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Miejscowość: mrozy i okolice
Auto: Celica VI 1.8

09 Sie 2011, 22:42

Za taksówkę robić nie planuję, ale z tyłu czasem kogoś pewnie będzie trzeba przewieść i chodzi tylko o to, żeby nie była to katorga. Tutak taki CRX i Xedos to dwa przeciwne bieguny jak chodzi o komfort [osiągi też...].

Dużo, większość czasu, jeżdżę po mieście i to nie po 3 pasmowych arteriach. No nie wyobrażam sobie w takich warunkach, piłowania do +5k obrotów, bo i nie ma po co agresywniej po mieście. ;)
Jednak czasami chciałbym mieć zapas mocy. Civica na pewno bym modził. 135-140Km jest w zasięgu bez turbo/kompresora, całkiem małym kosztem, o ile dobrze wyczytałem z forum Hond. Natomiast Xedosa i Celicę - tylko dopieszczenie z zewnątrz, silnik seria, bo i tutaj nie warto grzebać. Topowych wersji i tak się nie dogoni. Przy Civicu ma to sens. Seria leci jak Celica 2,0 GTi do setki...

Jak będę brał Civica, to VTECa. Tylko i wyłącznie. Silnik to największy argument tego samochodu, połączony z wagą. Jak nie dynamiczność Civica, to w tej samej cenie mam komfort Xedosa, albo wygląd Celici...
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz"
"Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Atreyu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 126

15 Sie 2011, 23:58

Przepraszam za post pod postem. Pooglądałem parę projektów. Coś się ruszyło.
Potrzeba dynamiki wygrała z potrzebą wygody, czy wyróżnienia się.
Civic V coupe 125-130KM, przy tonie masy, z jakimiś tam modami na start i wizją kompresora w ciągu najbliższych kilku lat zadowala mnie w 100%.

Myślę że można zamknąć.
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz"
"Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Atreyu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 126

16 Sie 2011, 01:00

super wybor :) szkoda ze u mnie w okolicy nie ma jakiejs V coupe :( chetnie by posmigal, tak pewnie bedzie Vi ek3 :)
objechani na 1/4 by ja+felka
Scorpio2.9i24V 207KM
A3 1.8 125KM
Vectra a/b1.8 90/125KM
Felka1.3+90KM
diabl0001
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Miejscowość: mrozy i okolice
Auto: Celica VI 1.8

16 Sie 2011, 09:50

A ja już myślałem, że weźmiesz Xedosa :( 2.0 V6 brzmi uzalezniająco, przyspiesza w pełnym zakresie obrotów, idealnie rozwija moc... no i kogo się nie zapytasz to Ci powie, że samochód nie psuje się.
havoc
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 352
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Porsche 911 Carrera 4 GTS
Silnik: 3.8 408 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Roadmap E - samochody elektryczne od Volkswagena
    "Roadmap E" koncern Volkswagen rozpoczyna największą w światowym przemyśle samochodowym ofensywę w dziedzinie samochodów elektrycznych. Najpóźniej do 2030 roku Volkswagen dokona elektryfikacji całej oferty swoich ...

16 Sie 2011, 13:49

magia vteca.
objechani na 1/4 by ja+felka
Scorpio2.9i24V 207KM
A3 1.8 125KM
Vectra a/b1.8 90/125KM
Felka1.3+90KM
diabl0001
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Miejscowość: mrozy i okolice
Auto: Celica VI 1.8

17 Sie 2011, 00:30

havoc napisał(a):A ja już myślałem, że weźmiesz Xedosa :( 2.0 V6.

Na razie nie stać mnie na utrzymanie 2.0.

Dlatego biorę coś teraz o osiągach 2.0, co w przyszłości z większymi funduszami będzie jeszcze bardziej jeździło. Optimum byłby PROtec, ale nie łudzę się że dorwę taką wersję.
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz"
"Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Atreyu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 126

14 Wrz 2011, 23:08

I jednak plany mi się z mieniły. Pojeździłem trochę więcej i uznałem że to czy ma się 9s do setki, czy 11s na co dzień, po mieście, nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Ścigał i tak czymś takim się nie będę, a przynajmniej za takim autem niektórzy się oglądają, za civicami niezbyt. ;)
To już ostateczna, niepodważalna i przemyślana decyzja. ;)

Będzie Celica V 1.6 Sti, na benzynie, czerwona, taka jak ta tylko z szyberdachachem:
http://images01.olx.pl/ui/5/44/65/12683 ... 331626.jpg :D
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz"
"Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Atreyu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 126

23 Wrz 2011, 15:25

jezdzi? jezdzi. i o to glownie chodzi :)
objechani na 1/4 by ja+felka
Scorpio2.9i24V 207KM
A3 1.8 125KM
Vectra a/b1.8 90/125KM
Felka1.3+90KM
diabl0001
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Miejscowość: mrozy i okolice
Auto: Celica VI 1.8

24 Wrz 2011, 22:12

Bardziej wygląda niż jeździ, ale przez to też mało będzie palić. ;)
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz"
"Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Atreyu
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 126