REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Salgrim napisał(a):fajne, ale trochę mocy braknie. Więc szukam czegoś podobnego z technologii japońskiej, bądź innej, byle nie niemieckiej.
TheS napisał(a):Jesli szukales accorda VI TypeR to mam zla wiadomosc - w PL auto niemal nieuchwytne a te co sie pojawiaja to zwykle szroty. Dobry TypeR najprawdopodobniej bedzie ponad ten budzet niestety.
Sposob na ATR jest taki, ze ludzie kupuje bogata wersje ES z ladna buda i anglika ATR z np rozbita buda, potem szybciutko swap silnika, skrzyni, hakow itd i juz ^^ ATR gotowy ;D
szybki napisał(a):To jak masz doświadczenie z mitsu pomyśl o colcie czt wersji 3d.
Miałem takiego zrobionego prostymi zabiegami na 220km/300nm i jechał więcej niż szybko a do tego jest w miarę hebel i dobry zawias. Masa raczej w innych autach nie spotykana.
W tej konfiguracji jechał szybciej albo tak samo jak cięższe auta o wieeeele mocniejsze
Salgrim napisał(a):No właśnie chce uniknąć kombinowania i zamawiania i jeżdzenia. A co dokładnie zrobiłeś w swoim żeby tak go podciągnąć? Może jednak pozostane przy Miśkach - nigdy nie zawiodły.
szybki napisał(a):Salgrim napisał(a):No właśnie chce uniknąć kombinowania i zamawiania i jeżdzenia. A co dokładnie zrobiłeś w swoim żeby tak go podciągnąć? Może jednak pozostane przy Miśkach - nigdy nie zawiodły.
Dolot z wykorzystaniem oryginału
ICek dobrej jakości
wydech 2,5 " z DP (koniecznie)
EBC z solenoidą
a na końcu dobre strojenie.
Salgrim napisał(a):I jaki to jest koszt? W galu robiłem takie manewry, ale to był przerost formy nad treścią i wyszło ponad 3 k za dolot ze strojeniem i zmianą filtra na stożkowy (największy błąd jaki zrobiłem)
Salgrim napisał(a): Jednak nie chce znowu ciągle biegać do warsztatu - sam teraz nie mam gdzie robić a jeździć do rodziców na kanał 30 km w jedną stronę przez całą W-we jakoś mi się nie widzi.
Salgrim napisał(a):A co myślicie o Subaru 2.0 w serii 218 km? Jest turbinka, zrobić remap na 245 km, zrobić filtr powietrza i zamontować lpg.
szybki napisał(a):Pięknie ładnie tylko w porównaniu do czt koszta x2 w momencie popsucia się a do tego masz stały napęd na 4ery koła więc czt będzie szybszy po zwykłym remapie już nie mówiąc o spalaniu pb.
W czt możesz też zrobić sam remap będzie taniej.
Salgrim napisał(a):A jak z awaryjnością takich MG?
Jesli szukales accorda VI TypeR to mam zla wiadomosc - w PL auto niemal nieuchwytne a te co sie pojawiaja to zwykle szroty. Dobry TypeR najprawdopodobniej bedzie ponad ten budzet niestety.