Coś niedużego do jazdy po mieście - jakie auto wybrać?

14 Lut 2012, 16:43

Witam,
mam zamiar kupić sobie autko. Nie mam zbyt dużo finansów, chciałabym sie zmieścić tak do 7000 tys. i najlepiej, żeby było w gazie, gdyż przy obecnych cenach paliw i naszych zarobkach auto na benzynę to rarytas. Mieszkam w aglomeracji i tylko tutaj się poruszam, potrzebuję czegoś niedużego do jazdy po mieście. Kiedyś miałam Tico :) pomimo swoich wad dobrze mi się nim jeździło (choć brak wspomagania jest uciążliwy) rozwaliłam je na drzewie i nie opłacało mi się go naprawiać. Co tym razem byście mi poradzili? Myślałam o Renault Clio, Peugeot 206 lub Volkswagen lupo. Zależy mi także, żeby części nie miały zbyt wygórowanej ceny, gdybym wiedziała co się w autach najczęściej psuje to posprawdzałabym ceny, ale niestety muszę przyznać, że na autach nie znam się zbyt dobrze, bo do tej pory miałam do czynienia tylko z wymiana klocków i rozładowanym akumulatorem.
BARDZO PROSZĘ O POMOC! :)
nelly88nelly
Nowicjusz

Miejscowość: Katowice

16 Lut 2012, 12:37

Tico to niebezpieczna przygoda, teraz postanowimy wybrać dla Ciebie cos lepszego :-)
Jeśli rozmyślałaś nad VW Lupo to dobrym pomysłem jest silnik diesla, którego spalanie wynosi jakieś 4l/100 km
Bardzo fajnym samochodem do miasta jest również Fiat Punto. Spalanie też jest malutkie jeśli znajdziesz egzemplarz wraz z instalacją gazową a cześci do tego auta jest dużo i nie kosztują zbyt wiele
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Oczywiście uważam, że Peugeot 206 nie jest zły ale części będą droższe niż do Fiata Punto. Odrębną sprawą jest również to, czy wolisz samochody większe czy mniejsze :-)
Jeśli będziesz miała jakieś pytania pisz śmiało, postaram się pomóc cos Ci znaleźć :wink:
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

16 Lut 2012, 13:39