Coupe do 10-12

28 Gru 2010, 16:00

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem studentem, mam 19 lat i do tego mam bzika na punkcie samochodów typu coupe. Szukam czegoś z okolic Łodzi o silniku 1.4-1.8. Moc mniej ważna. Jak w temacie mam do wydania maks 10-12 tysięcy wraz z założeniem gazu sekwencyjnego (chyba, że będzie on już założony). Zastanawiałem sie nad Hyundaiem coupe, bmw e36 i Hondą civic. Niestety...pomysłu i zdecydowania brak ;P. Dlatego proszę o pomoc.
Pozdro, Ruzzy
Ruzzy
Nowicjusz

Miejscowość: Łódź

28 Gru 2010, 16:11

Ja bym wybrał zdecydowanie E36 coupe z tych, które wymieniłeś. Ewentualnie Hondę Civic lub Accord coupe.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

28 Gru 2010, 16:26

Ale jak to wygląda ze spalaniem w takim e36 i częściami zamiennymi. Czytałem też, że zawieszenie pada często i;/
Ruzzy
Nowicjusz

28 Gru 2010, 17:54

A może peugeota 406 coupe? np:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
beybe
Początkujący

Miejscowość: Limanowa

29 Gru 2010, 14:42

Ruzzy napisał(a):Ale jak to wygląda ze spalaniem w takim e36 i częściami zamiennymi. Czytałem też, że zawieszenie pada często i;/

E36 jest najtańszym BMW w utrzymaniu na rynku, z częściami zero problemów. Zawieszenie w tym modelu jest trwałe. Oczywiście jak ktoś wstawi najtańsze zamienniki to może być inaczej. Co do spalania to z silnikiem 1.8is to tak z 9l przy normalnej jeździe. Zimą albo przy deptaniu będzie nieco więcej. Taka Honda 1.4 spali z litr mniej, a ma jednak 50km mniej, a to robi różnicę.
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

29 Gru 2010, 21:37

Jeżeli chodzi o części zamienne,to wszystkie taniej kupisz w internecie. Od E36 coupe nie będzie problemu,są powszechnie dostępne.
Mechanic
Początkujący

Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Pasy Smart Kid Belt