03 Wrz 2011, 20:36
Tak więc zacznijmy że chcesz kupić około 10 letnie auto coupe z mocnym silnikiem, a to nie jest prosta sprawa, tymi autami jeździli głownie młodzi ludzie a więc dostawały mocno po d..., wypadki itd. wiąże się to możliwością kupienia miny do której co trochę trzeba będzie dokładać, użerać się z partaczami-mechanikami, a jak podjedziesz takim autem to będa patrzyli jak cię wyje... z kasy.
Ale oczywiście też trafiają się dobre auta, Pierwsza zasada jeżeli nie ma możliwości potwierdzenia w serwisie przebiegu, znaczy się w tym który go od nowości serwisował i zapisywał przebieg w dokumentacji to na stan licznika nie patrzymy, wiele aut jest skręconych, a ponadto 400 tysięczniak może być w lepszym stanie niż prawdziwe 150 tys. Trzeba też dobrze sprawdzić bude pod kątem przebytych napraw blacharskich.
BMW masz do wyboru w autach przed liftem silniki 1.9 i 2.0/2.5/2.8, 1.9 to silnik 4 cylindrowy, zatem tańszy w naprawach i w serwisie, słaba dynamika , natomiast silniki 2.0/2.5 ( oznaczenie 323)/2.8 to silniki 6 cylindrowe, mają ładny gang i są bardzo wytrzymałe, każdy z nich pali dokładnie tyle samo tj 2 litry więcej w mieście niż 1.9 w trasie tyle samo, przezto polecam 2.5 i 2.8 od 2.0 który jest za słaby, koszt serwisu tych silników r6 jest taki sam,
O mercedesie dużo ci nie powiem bo nie miałem do czynienia,
Natomiast opel powinien być tańszy w utrzymaniu niż bmw czy mietek, ze wzgłedu na tańsze części, Silniki to 1.8, 2.2 , 2.2 dti, i 2.0 turbo który jest najodpowiedniejszy do tego auta, ale nie zadbany może przysporzyć wiele kłopotów, auto ma gorsze wykończenie wnętrza niż bmw czy mietek, i mniej precyzyjne prowadzenie