REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
albert93k napisał(a):W przypadku LPG należy bać się regulacji luzów zaworowych? Namąciło mi w głowie czytanie internetu i jakoś z automatu odrzuciłem wszystkie silniki bez hydraulicznej regulacji luzów. Strasznie zawęziło mi to wybór, a nie wiem czy tak szczerze mówiąc jest się czego bać.
albert93k napisał(a):Megane 3 1.6/2.0TCE (w przypadku 2.0 będzie graniczyło z cudem żeby to kupić, więc raczej 1.6)
albert93k napisał(a):Astra J 1.4T
albert93k napisał(a):Citroen DS4 1.6 VTI 120KM (samochód jako samochód mój faworyt, ale czytając opinie na temat silnika to podobno padaka. Ciekawi mnie tylko czy ludzie nie mylą go z silnikiem 1.6 THP)
albert93k napisał(a):Alfa Romeo Giulietta 1.4TB 120KM
albert93k napisał(a):Chętnie poczytam też inne propozycje, bo na pewno coś przeoczyłem.
To zależy jaka jest tam regulacja. W przypadku szklanek może być ona kosztowna, ale np. w Civic VIII z silnikiem 1.8 i-VTEC masz regulację na tzw. śrubkę więc tu śmiało można brać silnik pod uwagę bo w tym przypadku regulacja zaworów to nie problem. Oczywiście przy silnikach z hydrauliką masz takie regulacje z głowy.albert93k napisał(a):W przypadku LPG należy bać się regulacji luzów zaworowych?