REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
to jest pojęcie dość względne, bo znam takich, którym dziką radość z jazdy sprawia motorynka Pony czy Ursus c330, a inni nie spojrzą na nic, co ma mniej niż 200KM i obowiązkowo 4wdwilhelm napisał(a):co waszym zdaniem nada się bardziej jako daily car Leon, Bora 2.8 czy mazda mx-5, co da większą przyjemność z jazdy?
z 2.8 też może być nieciekawie, bo był wkładany do wersji "sportowej", a takich aut nikt nie oszczędzawilhelm napisał(a):ak znajomy kupował leona 2.8 to przeglądnął masę 1.8t i żaden nie był sprawny
wilhelm napisał(a): Celica 1.8 VVTI 192 km dobrze znosi lpg? Bo to auto też uważam za ciekawe, ale trochę sie boję że tak wysilony silnik nie jest zbyt trwały.
EVOna napisał(a):Po zmianie kółka kompresora można uzyskać nawet 260 koni (choć z drugiej strony ludzie piszący na forach Lexusa w UK twierdzą, że 210 koni to kres seryjnego sprzęgła, a sam silnik "przyjmie na klatę" maksymalnie 240 koni. Do większej mocy trzeba już zmienić seryjne korby i tłoki na aftermarketowe kute. Nie znalazłam jednoznacznej informacji co do wydajności seryjnego układu zasilania w paliwo
EVOna napisał(a): Z tego co wyczytałam na wyżej wspomnianym forum koszt dołożenia turbosprężarki to od około 4000zł przy założeniu że wszystko prócz strojenia robisz we własnym zakresie i bazujesz na używanych lub chińskich komponentach.