Coupe z pazurem

28 Maj 2020, 17:08

Witam.
Mam 22 lata i od 2 lat jestem kierowcą audi a3 8l z 99r, pierwsze doświadczenia mam za sobą i chciałbym wymienić auto na nowsze :yes:

Poszukuję coupe w przedziale cenowym 20k-25k, dojeżdżam codziennie do pracy 8km w 1 stronę, ale nie przez miasto. Auto będzie użytkowane przeważnie w taki sposób ( 90% krótkie trasy).

To co mi się mega podoba to Hyundai coupe oraz Mitsubishi Eclipse( jest sens się za tym oglądać?)
Ew. dla zdrowego rozsądku celuje w Renault Megane lub Volvo c30 :ok:

Zależy mi, żeby auto było w benzynie, chciałbym pojeździć nim max 3-5 lat, nie potrzeba mi żadnych bajerów w aucie, nawet szyby wolę ręcznie otwierać.

Moje pytanie to czy warto przeglądać hyundaie i mitsu czy wybrać od razu 2 opcje? A może macie jakieś swoje propozycje? Za wszystkie rady dziękuję, przemyślę każdą opcję.
Buttcher
Obserwowany

29 Maj 2020, 09:44

Powinieneś znaleźć Hyunadi Coupe to całkiem przyzwoite auto i jest szansa że znajdziesz jakiś nie zmęczony egzemplarz.
Buttcher napisał(a):A może macie jakieś swoje propozycje?
Ja mam coś ciekawego w Coupe na krótkie trasy. Warto sprawdzić samochód Honda CR-Z który powinien sprawdzić się przy twoim użytkowaniu, a do 25tyś. zł można już coś znaleźć.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

29 Maj 2020, 15:02

Astra H GTC
Megane 3 coupe

segment wyżej
407 coupe
Laguna 3 coupe
durateche
Początkujący

Auto: Seat Leon III
Silnik: 1.6 TDI 105KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

29 Maj 2020, 19:59

Dzięki, porozglądam się trochę za tymi autami co mi podaliście i postaram się na coś zdecydować :happy: Możecie mi jeszcze podpowiedzieć w jakich wersjach silnikowych szukać czy nie ma to znaczenia?
Buttcher
Obserwowany

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

SKODA Octavia - przemyślane rozwiązania