REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Mozna trafić egzemplarz w całkiem dobrym stanie i wtedy wystarczy odpowiednio zabezpieczyć. Wtedy unikniesz takiego problemu.MarianoGDA napisał(a):Mazda 5 i 6 ale słyszę że rdzewieje. Hmm
Ogólnie ok al Mi np. wydaje się że w tym aucie siedzisz prawie na drzwiach z racji tego że z przodu masz trzy fotele. Tu też warto zwrócić uwagę na korozję podwozia bo z nadwoziem raczej jest ok.MarianoGDA napisał(a):Honda FR-v 1.7 - podoba mi się ale czy warto brać pod uwagę? Łańcuch na rozrządzie
W kombi masz naprawdę duży bagażnik chyba jeden z największych w swojej klasie. Co do tego zawieszenia to pewnie kwestia tego gdzie się jeździ i na jakich częściach. Mój znajomy miał hatchback i przez 150tkm raz tylko robił tylne zawieszenie.MarianoGDA napisał(a):Opel Vectra C kombi lub hatchback - podobno tył zawieszenie wymaga częstych napraw . Czy to prawda?
Moim zdaniem warto zerknąć tu na Avensisa T25 w kombi z silnikiem 1.8 VVTi. Bagażnik jest spory sam samochód jak na swoje gabaryty pali dosyć mało. Oczywiście często pojawia się ruda w tylnej części podwozia ale jak zareagujesz w porę i zabezpieczysz to na pewno auto nie będzie drogie w utrzymaniu. Aha jeszcze jedno w egzemplarzach do końca 2005 roku były problemy ze zwiększonym poborem oleju w silnikach który potrafił wynosić nawet 0,8l / 1000km jednak jak się kontroluje poziom to można jeździć bezawaryjnie (wiem to na podstawie kilku takich silników). Przy zakupie ciężko stwierdzić czy popija olej bo one najczęściej nie puszczają grama dymu z wydechu.MarianoGDA napisał(a):Za czym można się jeszcze ciekawym rozejrzeć. W miarę tanie w utrzymaniu , chodzi o serwis .