Często padane pytanie: auto do 8 tys.

02 Maj 2010, 09:01

Witam jak wiadomo z nicku jestem kobietą mam 23 lata, i jak co 2 kobieta kompletnie nie znam się na autach:) (tak,nie jestem z tego dumna:)) ok przechodząc do sedna sprawy:
potrzebuje autka w miarę ekonomicznego nie jestem pewna czy lepiej gaz czy diesel, obecnie użytkuje cinquecento ale on spala 10 litrów na 100 km i ogółem sypie się, napisze jeszcze że mieszkam w Tarnowie a dom rodzinny mam 160 km stąd a w 2 strony to ponad 300 km, także jeżdżę tam nawet 3 razy w miesiącu więc autko też musi być trwałe nie narzekam na czinkusia bo nie zawiódł mnie jeszcze ale potrzebuje autka troszkę większego,potrzebuje autko w miare rocznikiem znaczy ewentualnie 98 rocznik choć nie kryje że może być młodsze
mam pewne typy ale nie wiem czy trafione:
- rover seria 200 lub seria 400 i tutaj chyba zdecydowała bym się na diesla
- mazda 323f
ogółem bardzo proszę o Waszą pomoc bo nie mam pojęcia co wybrać.

z góry dzięki i pozdrawiam:)
kaska2912
Początkujący

Miejscowość: Tarnów

02 Maj 2010, 09:08

Jak dla kobiety to może Fiat Punto II albo VW Polo 6N??

Tutaj pokaże Ci te auta ale linki są przykładowe bo zaraz mi sie tu "wielcy znawcy" zlecą że to złom,wieś itp.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Maj 2010, 09:32

znaczy tak polo odpada wiem że VW to dobre auta ale jakoś nie ma się czy chwalić znaczy co 2 osoba ma polo lub golfa lub punto albo corsę chciała bym coś innego, byłam nastawiona na nubirę lub lanosa albo accenta( na nowej budzie z 2000 r.) ale zaraziłam się tym roverem i chciała bym się dowiedzieć coś więcej o tej marce.
kaska2912
Początkujący

02 Maj 2010, 09:58