Czujniki i kamera cofania - Peugeot 508

24 Mar 2021, 11:22

Cześć,
zwracam się z prośbą o pomoc, ja jestem kompletnie zielona z motoryzacji :cry:
Planuje zakup Peugeot 508, wersja bez wbudowanej nawigacji i czujników cofania. Chce kupić radio android z kamerą cofania, od osoby sprzedającej radio dowiedziałam się że jak zamontuje oddzielnie czujniki cofania to nie będą kompatybilne z kamerą i na ekranie radia nie będą pokazywać się paski odległości.
Mam takie pytanie, czy można zamontować tego androida z kamerką i oddzielnie czujniki parkowania, tak żeby przy cofaniu te czujniki ostrzegały już tylko samą informacją głosową czyli czy jest możliwość instalacji tych dwóch systemów tak żeby działały po wrzuceniu wstecznego (bo nie wiem czy jakiś kabel informujący o wrzuceniu wstecznego można połączyć tylko z jednym urządzeniem czy dwoma).
Monika92
Obserwowany

24 Mar 2021, 11:59

Monika92 napisał(a):Chce kupić radio android z kamerą cofania, od osoby sprzedającej radio dowiedziałam się że jak zamontuje oddzielnie czujniki cofania to nie będą kompatybilne z kamerą i na ekranie radia nie będą pokazywać się paski odległości.
Tak pewnie będzie bo przypuszczam że radio nie ma funkcji która obsługuje czujniki cofania. Jednak możesz spokojnie osobno założyć takie czujniki które będą Ciebie informowały głosowo (pikając) o przeszkodzie z tyłu. Niezależnie od tego systemy z Androidem. Nie muszą być one ze sobą połączone i na pewno będzie niezależnie prawidłowo działały.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

25 Mar 2021, 09:55

Monika92 napisał(a):dowiedziałam się że jak zamontuje oddzielnie czujniki cofania to nie będą kompatybilne z kamerą i na ekranie radia nie będą pokazywać się paski odległości.

Rokiko napisał(a):Tak pewnie będzie bo przypuszczam że radio nie ma funkcji która obsługuje czujniki cofania.