REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie ma, poczytaj sobie na jakiej zasadzie działają przekładanie planetarne w skrzyniach CVT, sprzęgło hydrokinetyczne to tzw. konwerter bardzo trwałe rozwiązanie w starszych automatach które potrafiło odpowiednio użytkowane służyć przez kilkaset km beż remontu.Gradory napisał(a):taki, który ma sprzęgło hydrokinetyczne i przekładnie planetarne)?
Cichy77 napisał(a):skrzyniach CVT
Cichy77 napisał(a):przez kilkaset km beż remontu.
Gdzieś mi wcięło "tyś."Gradory napisał(a):Trochę mało, szczerze mówiąc.Cichy77 napisał(a):Cichy77 napisał(a):przez kilkaset km beż remontu.
No to w takim zazwyczaj funkcję sprzęgła pełni konwerter hydrokinetyczny. Hydrokinetyki nigdy nie potrzebowały dwumasy bo konwerter momentu pełni rolę tłumika drgań lepiej niż dwumas.Gradory napisał(a):Chodziło mi raczej o wielostopniowy, powszechnie stosowany automat