19 Lis 2008, 17:47
No cóż ....... wiele nie powiedzieli ..... tak że nic konkretnego z tego nie wynika . To czy nabijają Cię w butelke ....na tej podstawie nie można ocenić . Z mojej praktyki powiem tylko, że takie rzeczy można naprawić , poprzez regeneracje - wymiana uszczelniaczy , polerowanie listwy itp. No oczywiście o ile jest co naprawiać , tzn. rozmiar uszkodzenia lub zużycia na to pozwala . W ostateczności można zakupić używke ...... na własne ryzyko , bo to loteria - dobre lub do d....y w krótkim okresie czasu . Oczywiście zakładam że wyciek nastąpił z przekładni kierowniczej , zakładam bo Ty nie wiesz , bo Cię nikt dokładnie nie poinformował , a piszesz że do wymiany układ kierowniczy . Jest jeszcze pompa wspomagania w której też mogły puścić uszczelnienia lub mogła się zepsuć podczas pracy na sucho jak już wyciekł olej . Sytuacja jest patowa ....... Odstawiłeś auto do serwisu ....... u nich chyba nie ma czegoś takiego jak naprawa , regeneracja - jest wymiana na nowe, tym bardziej że auto jest po gwarancji . Ja na twoim miejscu już dawno bym zrezygnował z ich usług na rzecz zwykłego warsztatu , bo teraz w miare upływu czasu i starzenia się pojazdu będą Cię doić jak przysłowiową krówke .