To zależy, jak sam powiedziałeś - zupełnie inna klasa aut.
Musisz się zastanowić czego oczekujesz od auta, do czego jest Ci potrzebne, czy stać Cię na jego utrzymanie, a w szczególności - na zakup. Po sprzedaży Golfa musiałbyś jeszcze dołożyć, aby kupić E39 w zadowalającym stanie, a to też zależy od silnika. Podobnie usterkowość auta - jest to ściśle zależne od tego jaki motor będzie siedział w aucie.
Oczywiście, że się zauroczyłeś tym autem, pytanie tylko, czy te zauroczenie nie minie, kiedy porównasz opłaty za paliwo, części eksploatacyjne, ewentualne naprawy.
Często spotykany problem, szczególnie wśród Polaków to taki, że chcą mieć na siłę auto klasy premium mimo, że ich nie stać - bo może mają kasę na kupno auta, ale niekoniecznie na jego utrzymanie. Oczywiście, być może Ciebie stać na to i na to - sam sobie odpowiedz, czy tak jest.
@Co do opinii o aucie, w zależności od wersji silnikowej:
[link do autocentrum.pl wygasł]Tylko opinie traktuj z przymrużeniem oka - często wypowiadają się tam osoby, które auto mają ledwie miesiąc, dwa, a już stwierdzają, że auto jest takie a nie inne. Poza tym przy BMW mamy do czynienia ze Świętą Trójcą Polaków, czyli komentarz może brzmieć: po dniu padła mi turbina, po dwóch elektrozawór, po trzech pompa, po czterech silnik się zatarł, ALE TO BMW, WIĘC KUPIŁBYM JE PONOWNIE NAWET W CENIE ROLLS ROYCA.
![Wink ;)]()