REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kao napisał(a):więc to pytanie teortyczne czy kompresor ze sprzęgłem i cewką może stracić wydajność?
MotoAlbercik napisał(a):Warto więc pojechać na warsztat, gdzie zajmują się klimatyzacjami, odessać stary czynnik i olej, nabić właściwą ilość nowego czynnika i oleju i dopiero potem sprawdzać ciśnienia.
tak tak sprawdziłem działa bez problemu, teraz stawiam na kompresor po waszych wypowiadziach i po tym jak porownalem temperature rurki w innym aucie tylko przy wyjściu, tu z ciepłej robi się mniej ciepła a w drugim aucie gdzie klima działa prawidłowo rurka jest mocno zimnaMotoAlbercik napisał(a):zapewne sprawdziłeś czy się włącza?
no więc tak nie jest i czy na tej podstawie można powiedzieć że to kompresor jest dead czy moze coś jeszcze się do tego przyczynić? Np Zawór rozprężny czy zapchany osuszacz? Kompresor dość nietypowy ciężko go znaleźć i w dodatku kosztuje.... No dużo. Nie chciałbym się zaskoczyć że po wymianie kompresora będzie to samoMotoAlbercik napisał(a):rurka o której wspominasz powinna być zimna, a w ciepłe dni nawet pokryta wodą.