Witam! Mam do Was wszystkich ogromną prośbę. Otóż moja sytuacja jest następująca:
Kilka miesięcy temu kupiłem z bratem samochód do firmy lecz brat zaczął mnie oszukiwać i nie wypłacił mi sporej sumy pieniędzy więc chciałbym sprzedać samochód który zakupiłem (i jeszcze jeden który zakupiłem wcześniej). Niestety umowy kupna-sprzedaży ma brat i nie chce mi ich oddać lecz auta są zarejestrowane na mnie i w dowodzie widnieje tylko ja. I tutaj mam pytanie.. Czy mam pełne prawda do samochodów i mogę je sprzedać nie posiadając umów kupna-sprzedaży?
Można to też zastąpić pytaniem: Zgubiłem umowę kupna-sprzedaży samochodu. Czy mogę go sprzedać jeśli jest zarejestrowane na mnie?
jeśli są zarejestrowane na ciebie to piszesz umowę z nowym kupującym a stara umowę brat może sobie w dupe za przeproszeniem włożyć
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
spoko.jesteśmy tu od wzajemnej pomocy a jakie auta to są? Tak z ciekawości?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku? Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
Toyota Corolla - ponad 40 milionów sprzedanych egzemplarzy 5 września Toyota Motor Corporation (TMC) poinformowała, że łączna światowa sprzedaż modelu Toyota Corolla, najpopularniejszego samochodu świata, przekroczyła w lipcu 40 milionów, osiągając 40,01 miliona sztuk. To ...