Fajnie że się odzywasz bo mam w sumie pytanie co do świec. Sprawdzanie zacząłem od świecy, z
nowym kluczem wykręciła się bez mrugnięcia oto fotka:
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Jest to iryd,
jak myślisz jak to może być przebieg? Nie mam bogatego doświadczenia do tej pory posługiwałem się tylko niklowymi i takie podpieczone na oko pewnie bym już zmieniał.. Tutaj moim zdaniem elektroda wygląda jeszcze okay, ale widać że swoje przeszły, pytanie czy 50k i kolejne 30k przed nimi czy już 80-100k. Nagar myślę że związany moze byc z jazda po miescie 90% kilkukilometrowe odcinki, poprzedni wlasciciel podejrzewam rowniez, aczkolwiek mysle ze auto pali ciut za wiele (12L miasto a staram się jechać dosyć płynnie, aczkolwiek żona pewnie bardziej dociska w nieuzasadnionych drogowych sytacjach
)
Cewkę kupiłem uzywaną wraz z kablami, dopiąłem kable po podmianie świecy błąd był nadal, wymieniłem cewkę i ustał. Mam cały zestaw świec nowych ale nie chcę jeszcze wymieniać bo mam zamiar uciułać na nową cewkę i dopiero je założyć.
Problem wygląda, że ustał na dobre, nic się złego juz nie dzieje tylko to spalanie.. porządna lambda to spory koszt a nie mam pewnosci czy by cos dało, co prawda mam przekroczoną normę Y=1,05 a odchyłka 3% ponoć dopuszczalna
I jeszcze silnik o ktory wczesniej pytales, kiepska fotka bo w ciemnym garażu
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]