Czy może stać samochód bez tablic na parkingu?

31 Paź 2008, 18:53

kupiłam samochód w Holandii przyjechałam nim na tablicach zjazdowych miały one ważność 2 tyg. Jestem studentką wiec samochu stoi w miejscu gdzie studiuje. myslałam ze bez problemu bede mogła go przerejestrowac a tu niestety musze jechac do mojego rodzinnego miasta tam gdzie jestem zameldowana. wie wysłałm dokumenty dla rodziców zeby mi go zarejestrowali. a tu bach potrzebne sa tablice. bardzo sie zdziwiłam bo jak sie pytałam w wydziele transportu w miescie gdzie sie ucze powiedzieli mi ze tablic nie trzeba, takze mam kłopot bo samochód bedzie conajminiej 10 dni stał bez tablic w takim razie czy nie ma niebezpieczenstwa scholowania goi przez policje? dodam jeszce ze policja interesowła sie samochodem czemu on sto nieużywany ale wyszłam do nich i wytłumaczyłam ze staram sie go przerejestowac ale to tyło 2 tyg temu. ciekawe czy teraz bez tablic mi go nie scholują jak to jest z tym prawem prosze o szybką odpoowiedz?
sandra1023
Nowicjusz

01 Lis 2008, 12:02

Mogą ci go odholować na parking policyjny,ponieważ mogą uznać,że samochód stoi porzucony albo skradziony.
Nie wiem jak wyglądałaby sprawa,jakbyś sprawę zgłosiła na policji i straży miejskiej - czyli poinformowała ich,że samochód tam stoi bez tablic,żejest twój(a nie skradziony) i wytłumaczyła im dlaczego tam stoi bez tablic.Wówczas jak któryś z tych funkcjonariuszy się zainteresuje tym samochodem,to z centrali powiadomią go o wszystkim.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

01 Lis 2008, 15:57

a czy jak powiem im o wszytkim to nie wlepią mi za coś mandatu?
czy sprawe załatwiłyby karkoniki z numerem rejestracji za szybą?
sandra1023
Nowicjusz

02 Lis 2008, 00:20