Dolałem do paliwa TEC 200 diesel. Zatankowałem do pełna. Wyraźnie poprawiła się kultura pracy i dlatego chcę zabieg powtórzyć przy kolejnym tankowaniu. Ale jest jeszcze połowa baku z domieszką Tec2000, a w pobliskim sklepie mają tylko Liqui Molly. Stąd pytanie : czy te dodatki można mieszać ?
Na opakowaniu masz informację na ile wystarcza. Najczęściej jest to około 2000km. Tak wiec dolewanie innego dodatku jak masz jeszcze połowę baku po wlaniu poprzedniego nie ma sensu.
Pewnie masz rację. Ale ja chcę przed Świętami znów zatankować do pełna (wyjazd) , no i wtedy dodatek się dwukrotnie rozcieńczy. A samochòd ma 10 lat i zaczął się brzydko zavhowywać, a ja (stara skleroza) dopiero w tym momencie uświadomiłem sobie, że nigdy nie zawalczyłem z wodą , która ZAWSZE zbiera się w baku. ZAPOMNIAŁEM ! No i chciałbym z opóźnieniem, ale porządnie to "wysprzątać". Nie wydaje mi się, aby to już nastąpiło. Stąd pomysł o dolewce dodatku.
Możesz zrobić jeszcze taki myk, że kup nowy filtr paliwa lub zalej obecny dodatkiem i taki podłącz. Wtryskom nie stanie się nic złego, bo te dodatki smarują.
Filtr paliwa wymieniony 2 miesiące temu. I to jest ta głupota - najpierw wymiana filtra, potem "pac" w łeb "a woda w baku ?". No i teraz co ? Znów wymienjać filtr ? Całe życie jeźdxiłem wolnossącymi benzyniakami , a to jest mój pierwszy diesel i nie "czuję" technologii.
Fabryka opon Michelin w Olsztynie Fabryka opon w Olsztynie jest jednym z największych zakładów produkcyjnych Michelin na świecie. Michelin Polska SA zatrudnia ponad 4 tysiące osób i jest największym pracodawcą na Warmii i Mazurach (zleca też prace wielu lokalnym ...
[D] C5 I 2,0 / Mazda 6 I 2,0 / Vectra C 1,8 / SuperB I 1,8T Podstawowe kryteria zestawienia: - samochód segmentu D - silnik o pojemności do 2l i mocy ok. 150KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2006r. Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C5 I 2,0 - ...
Woda problemem jest jak dostanie się dalej. W zeszłym roku zalepiło mi filtr paliwa, parafina(od tego czasu wymieniam częściej, co 2x wymianę oleju). W sklepie pewnie mają lm 2666, taki właśnie używam i jestem zadowolony, takie dodatki mają właściwości depresatorów, więc nie powinno być problemów. Dodatkowo warto tankować do pełna i paliwa premium(W czwartki na shell i bp jest w cenie normalnego).
Znalazłem tą tabelkę kiedyś na jakimś forum, źródła brak, więc wnioski pozostaną subiektywne.
Dlatego pytałem o możliwość mieszania. Bo skoro mam w tej chwili pół baku z dodatkiem TEC 2000, to nie wiem czy po dodaniu jakiegoś innego dodatki się nie "pogryzą". A TEC znikł.
Porównaj składy, ale w większości to jest zapewne to samo, nafta + jakieś tam środki w małych ilościach.
Poza tym nie ma sensu znowu dolewać, możesz wlać 10 puszek ale to nie spowoduje że zadziała 10x lepiej. Co kilka tysięcy kilometrów można robić, nie częściej.
Do tego tankuj paliwa premium to takie środki nie będą zbytnio potrzebne.
Chyba nie zrozumiałeś. Jeśli doleję drugie tyle paliwa, to stężenie chemikaliów spadnie o połowę. Stąd pomysł o dolewce. Proporcjonalnie do ilości tankowanego paliwa. Żeby przedłużyć działanie mieszanki o tym samym, zalecanym, stężeniu. OK, dzięki za porady.
Wytłumaczę inaczej, środek ten wystarcza średnio na 50-60l paliwa, jeżeli te stężenie zwiększasz dolewając kolejny to nie jest wskazana praca na podniesionych obrotach, trasę kolejna zrób na czystym paliwie a potem dolej jeszcze raz preparatu.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.