REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tu musi być przekazywana osobno wartość skrętu koła kierownicy do sterownika w lampie ale tego już nie wiem czy jest to w okablowaniu do innych lamp niż bi-xenony.materr91 napisał(a):a jak to wygląda z sterowaniem soczewek bo mam bixenon Ale są skrętne
Próbowałeś je podłączyć? Sprawdzałeś te wtyczki przy lampach?materr91 napisał(a):bo mam bixenon
Moim zdaniem w najgorszym przypadku soczewki nie będą skręcały ale to sprawdzisz po podłączeniu. Jeszcze jedna kwestia reflektory skrętne nie zawsze działają na postoju nie wiem jak jest w tym modelu. Czasem trzeba mieć np. min. 10 km/h. Warto na to zwrócić uwagę.materr91 napisał(a):dzwoniłem do faceta i mogę je kupić, sprawdzić u siebie jak nie będą grały to je oddam a on mi zwróci kasę
Kacper napisał(a):Musisz tylko uważać bo dużo opisanych lamp jako biksenon to zwykłe ksenony. Myślę że sprzedający nie zawsze potrafia je rozróżnić.
To nie jest bi-xenon. One mają tylko jeden żarnik ksenonowy i przesłonę w soczewce. Ta lampa z linku to zwykły xenonMotoAlbercik napisał(a):Ciekawe...O co chodzi z tym biksenonem, skoro na znamionówce jest H11 i D1S? Ksenon z drogowych jest doświetlany H11?