Czy opłaci mi sie ??

28 Cze 2009, 20:00

witam mam peugeota 106 1.1 2001 i pytanie czy opłaci sie instalacje gazową do tego auta.
wciagu roku 15000 km robie a przy dziesiejszych cenach benzyny 4.57 i gazu 1.72 to naszła mnie nawet taka mysl i teraz prosba do was bo ja jestem zielony w tym temacie nie zamierzam szybko zmienic auta a na mocy mi nie zależy chodzi tu wyłącznie o ekonomie.
dzwoniłem po warsztatach i ceny są różne najtaniej w ekocar w jastrzębiu powiedzieli mi 2200 STAG 300 z reduktorem Tomasetto Alaska.wielozawor Tomasetto. zbiornik wiadomo grodkow lub irene lub Stako.wtryskiwacze np. Rail lub Magicjet.
czy to dobry sprzet do tego auta ??
w innym warsztacie napisano mi takiego meila

Peugeot posiada plastikowy kolektor ssacy i polecam jedynie inst.sekwencyjna.Mieszalnikowa inst. drugiej generacji jest troche uciazliwa,moga pojawiac sie wystrzaly co moze doprowadzic do uszkodzenia kolektora,a takze nierownomierna praca na wolnych obrotach i problemy z sonda lambda co w konsekwencji na dluzszy okres czasu staje sie uciazliwe.Aby minac opisane problemy zalecam wtrysk gazu.I tu tez jest sie nad czym zastanowic gdyz tania instalacja STAG300 to dalej nie najlepsze wyjscie,gdyz jest to najtanszy produkt na rynku z wielkim procentem zawodnosci ale jednak lepszy system od mieszalnika.Cena mieszalnika -1900zl cena STAG-2400zl