Czy ten Renault Captur jest ok?

06 Mar 2018, 23:15

Cześć. Przymierzam się do kupna autka. Ma to być autko wyższe niż zwykły kompakt, ale nie za duże. Spodobał mi się Renault Captur. Przeglądając otomoto natknąłem się na kilka ciekawych egzemplarzy. Najbardziej spodobał mi się ten [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] . Niestety nie mam żadnego doświadczenia w kupowaniu używanych aut, dlatego chciałbym was prosić, abyście rzucili na tego Captura okiem i powiedzieli co myślicie. I o co pytać właściciela przez telefon?
pazday
Początkujący

07 Mar 2018, 07:47

pazday napisał(a): I o co pytać właściciela przez telefon?

Czy ma zdjęcia auta z przed naprawy :?: Jak mocno było pokiereszowane :?:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

07 Mar 2018, 09:38

Renault Captur nie jest wielkości kompaktów, to takie podwyższone Clio, które więcej pali i jest droższe. Za te pieniądze można znaleźć coś ciekawszego. Ewentualnie kupić Clio Grandtour za 2/3 tej ceny.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

07 Mar 2018, 11:54

yeti65 napisał(a):Czy ma zdjęcia auta z przed naprawy :?: Jak mocno było pokiereszowane :?:

Sugerujesz, że był bity?

Ossy napisał(a):Renault Captur nie jest wielkości kompaktów, to takie podwyższone Clio, które więcej pali i jest droższe. Za te pieniądze można znaleźć coś ciekawszego. Ewentualnie kupić Clio Grandtour za 2/3 tej ceny.