Czy warto kupić jeden z wymienionych samochodów?

26 Wrz 2013, 17:04

Ok, przyznam, że to będzie moje pierwsze auto, które głównie potrzebuję do dojazdu do pracy. Nie jestem specjalnie wymagający. Ważne, by jeździło i nie pierniczyło się po drodze. Dużo jeździć też nie będę, powiedzmy, że jestem pasywnym kierowcą (:

Oto pozycje, które mnie najbardziej interesują. (Oczywiście proszę zwrócić uwagę, że cenowo nie wybiegam poza 3 tyś.)

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
(Do tego nie mam jeszcze dodatkowych informacji, czekam na potwierdzenie)

(Nie wiem jaki ma przebieg, ale wiem że potrzebna jest wymiana rozrusznika. Facet poinformował mnie że to koszt rzędu 200 zł. Nie wiem czy warto kupować i potem bawić się w wymianę na start)

(Nie mam dodatkowych informacji jeszcze)

I mój faworyt póki co:
(Przegląd jest, info jest, jedyny mankament, to ten przebieg. Prawie 300 tyś. na karku. Bardzo mi zależy na opinii, czy warto?)

Z góry dziękuję za info.
aycare
Nowicjusz

Auto: Nie mam

26 Wrz 2013, 17:13

Żadne z tych aut raczej w tym budżecie nie będzie zdatne od razu do jazdy. W kwocie 3 tys. corsa b, astra f z początku produkcji, vectra tak, ale vectra a.
Citron
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 14
Prawo jazdy: 02 03 2010
Auto: Lexus IS250 II
Silnik: 2.5 V6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

26 Wrz 2013, 17:33

Vectra B, Mondeo MK2, 406 oraz Polo III nie w tym budżecie.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

26 Wrz 2013, 17:42

Nie w tym budżecie, znaczy co dokładnie? Że auto na pewno będzie wymagało dodatkowego wkładu, tuż po zakupie?
aycare
Nowicjusz

26 Wrz 2013, 17:48

Sądząc po cenach to będą totalne trupy.
Koniu
Forumowicz VIP

26 Wrz 2013, 18:08

Ok, rozumiem. A co sądzicie o tym:

[link do Otomoto wygasł]
aycare
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Transport ładunków sypkich