REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
textor2 napisał(a):Jogi4x4
Czyżbyś miał na imię Piotr? Jeśli tak to mi oraz mojej famili podobało się bardzo na MRU i na pewno zaliczymy z Wami Wał Pomorski.
BRODATY napisał(a):Chętnie bym się do was podczepił, nie wiem tylko czy mój mały żuczek dotrzymałby wam kroku
Jogi4x4 napisał(a):jak cośto zapraszamy
Jogi4x4 napisał(a):A czemu Terrano nie ma dawać rady?
No prosze Cię...to przecież Nissan więc układ przeniesienia napędu to dość wytrzymały element. Kumpel miał swojego 4 lata...w tym czasie oprócz wymiany oliwy w mostach itp. nic nie robił...żadnego krzyżaka, wału...wszystko wytrzymywało 31" dosyć mocne cioranie w połączeniu z V6...pod koniec trochę automaty strzelały ale robily dalejtextor2 napisał(a): Jedyną jego bolączką może być wytrzymałość podzespołów przy intensywnym użytkowaniu
Jogi4x4 napisał(a):Więc Pajero to też SUV... zawieszenie identyczne zarówno z przodu jak i z tyłu, rama, reduktor, chociaż 1 sztywny most więc to terenówka taka jak Pajero, Trooper, 4 Runner czy inne z IFSem z przodu i sztywnym tyłem. Ogólnie dla mnie nie jest to SUV. Kolega miał T1 LWB i naprawdę fajnie to robilo zarówno w błocie na dobrej gumie jak i na wycieczkach z elementami przeprawy. Na 31" miał wystarczająco prześwitu, dodatkowo +2" też robiło swoje, autko było trochę szersze niż fabryka, snorkel, MT i dawał radę. Do tego był to automat, na wycieczki bardzo fajna sprawa, zresztą jak wiadomo automat w terenie ma wady i zalety jak manual ale ogólnie fajnie