jest już masa firm, która organizuje wyjazdy komercyjne.
zarówno dla firm, jak i osób fizycznych
zarówno po Polsce, jak i np Rumunii, Albanii, Maroka, czy nawet Australii
Ja osobiście wolałbym zwołać paru znajomych i ruszyć w wspólnie wcześniej zaplanowaną trasę. Nie lubię jak ktoś z góry zakłada co ma mi się podobać, którędy mamy jechać i wogóle gdy ktoś wie lepiej czego oczekuję. Z osobami które znasz może być naprawdę fajna zabawa nie pozbawiona elementu improwizacji. Oczywiście im większa impeza tym bardziej trzeba pilnować się planu.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Myślę o off roadzie dla osób nieposiadających auto a chcących również troszkę poczuć adrenaliny i zobaczyć świata z tą różnicą, że to nie będzie biuro turystyczne gdzie będzie się chodziło po zabytkach
Porównanie żarówek PY21W chrome do kierunkowskazów - Philips vs Osram Kierunkowskazy muszą świecić światłem pomarańczowym ale nie zawsze podoba nam się pomarańczowa poświata w lampie od takiej żarówki i co wtedy możemy zrobić? Wyjściem i rozwiązaniem tego są żarówki tzw. chrome ...
Jak jeździć bezpiecznie samochodem w nocy? Jazda samochodem w nocy jest wyzwaniem nawet dla doświadczonych kierowców. Oprócz ograniczonego pola widzenia, kierowca musi poradzić sobie ze zmęczeniem, sennością oraz oślepiającymi światłami innych samochodów ...
Ukraina to kosmos zupełny. Biorąc pod uwagę zupełną beznadziejność tego miejsca na ziemi - to ludzie tam żyją chyba tylko z przyzwyczajenia... Nie wiem czy kiedykolwiek chciałbym tam wrócić - pomimo tego, że okoliczności przyrody są piękne, paliwo tanie a koniaczki znakomite. A koniaczek pity w bani... mniam
No dobra - tutaj jest galeria fotek z naszego wypadu. Siłą rzeczy mocno zredukowana
http://picasaweb.google.com/wkukwa/UKRAINA2010#