Chyba masz rację kolego wyżej,
Tym bardziej że kupiłem już felgi na zimę i będę wkładał opony które kupiłem razem z tym opelkiem,
Rozrządu pewnie nie musiałem robić ale i tak dla bezpieczeństwa zrobiłem,
Jest jeszcze kwestia jakiejś części bo gdy hamuje auto stuka z lewej strony,
Robiłem przegląd okresowy i okazało się że brakuje jakiejś części nie pamiętam jakiej która kosztuje nie więcej jak 100zł właśnie z lewej strony obok koła.
Facet podbił przegląd i powiedział że tak można jeździć ale trzeba ostrożnie z hamowaniem,
Co do kolegi poniżej,
Może tego nie zrozumiesz,ale niemieckie auta mają coś w sobie z czego nikt się nie śmieje,
Typu srebrne klamki w daewoo z których lakier schodzi po pewnym czasie użytkowania,
A tutaj filmik promujący leganzę:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Jeszcze jedno pytanie,
Jak sprawdzić,czy moje auto jest z polski czy z niemiec-chodzi mi tu o produkcję.
Co prawda od strony drzwi kierowcy mam napis Achtung w nienaruszonym stanie,ale czy to określa już produkcję auta?
Jest to wersja bez wspomagania.