Czym przewozić rodzinkę? Diesel do +/- 22tys zł

20 Lip 2012, 07:52

Witajcie!

Sprzedałem hondę civic z 98 roku i stoję przed zakupem nowego autka.
Budżet to 20tys (no może do 22 po wypłacie bym go naciągnął)

Jakiego szukam? Tu liczę na Waszą pomoc bo w temacie jestem trochę laikiem. Na pewno diesel, bo przebiegi roczne spore... (no i nie za słaby.. około 130 kucy by mógł mieć)
Autko ma wygodnie i bezpiecznie wozić mnie, szanowną małżonkę i 2 letnią córę... No i jak to z dwiema kobietami... Bagażu zawsze trochę się zbiera na wyjazd

Pod uwagę biorę na pewno hatchbacka, kombi (ale z jakąś ładną linią, a nie ciosane siekierą) no i może jakiegoś malutkiego wana?

Rozbieżności w modelach też duże... Nie wierzę w stereotypy bo w dzisiejszych autkach to już taki galimatias, że ciężko dojść co faktycznie japońskie, co niemieckie itp skoro składane po całym Świecie...

Rocznik oczywiście m miarę świeży... wiem, że nie poszaleję, ale powiedzmy nie starsze jak 8-9 latek byłoby miło

Moje typy na dzień dzisiejszy patrząc na otomoto (kolejność losowa)

- peugeot 407sw
- 307sw po lifcie

a może Fiat Croma? Tylko czy nie za nudna stylistyka? :/
podoba mi się alfa 156 z tych po lifcie, ale chyba za dużo negatywów o niej słychać, a do tego chyba najmniejsza z tych wymienionych?

Co jeszcze możecie polecić?
defx
Nowicjusz

Prawo jazdy: 08 02 1999
Auto: civic 1,4is '98r

20 Lip 2012, 12:31

Uważam,że powinieneś zwrócić uwagą na Toyotę Avensis lub Opla Vectrę z silnikiem dieslowskim od Fiata.
Myślę,że to bardzo dobre wybory w tym przedziale cenowym. Poza tym wybór tych konkretnie aut,to nie potencjalne ładowanie się w wielką utratę wartości auta. ideałem byłaby Octavia II ale jest poza zasięgiem zakupy za tę kwotę w normalnym stanie. :)
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna