
w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się we Francji samochodów. Model ten przyczynił się do zmiany wizerunku marki i pozwolił jej zdobyć nowych klientów.

Nie sposób sprowadzić jego sukcesu jedynie do atrakcyjnej ceny. Na jego powodzenie
w znacznej mierze złożyły się zalety tego auta. Przede wszystkim design, który nie zostawia cienia wątpliwości co do jego przynależności do segmentu samochodów z napędem na cztery koła. A także jego zdolności pokonywania przeszkód terenowych i zwrotność, których dowody złożył podczas renomowanych zawodów: Trophée Andros, Rajdu Gazel czy wyścigu Pikes Peak. To również przydatność na co dzień: przestronne wnętrze, liczne schowki, pojemny bagażnik. I wreszcie niski koszt eksploatacji: ograniczone zużycie paliwa dzięki silnikom Aliansu Renault-Nissan i silnikowi LPG oraz niskokosztowy program przeglądów dzięki specjalnym ofertom posprzedażnym Dacii. Historia Dustera będzie miała swoją kontynuację dzięki nowemu Dusterowi.
źródło: Renault