witam. am problem z moim espero. mam silnik 1.8 z gazem. problem objawia sie tym ze na benzynie jak jest zimny to jest mulowaty dobiero ozywia sie tak powyzej 3 tys , a na gazie jest ok. obroty nawet jak silnik jest nagrzany to lubia czasem sobie postac tak ok 1000- 1500 obr/min. i nie wiem co ejst:( przewody swiece filtr powietrza kopulka palec wymienilem. czy to mzoe byc lambda? jak ją sprawdzic? a mzoe cos innego? jak kiedys jezdzilme na samej benzynie to bylo jej troche lepiej a teraz znowu to samo. dolalem nawet preparatu do czyszczenia wtryskow i jak wyjezdizlem caly zbiornik tylko na benzynie to bylo wporzatku sporadycznie zdarzal sie cos nie tak z praca silnika:( pomocy.!!
a parwonik moze miec cos wspolnego z jazda na benzynie? chyba nie a razej tak mi sie wydaje. podejrzewam sonde lambda i pompe paliwa moze jest troche rpzypalona i nie daje mi cisnienia. bo jak jest zimny motor to gdy naciskam gaz to najierw sie silnik przydlawia a potem dopiero zaskakuje
a sory za ten parownik, zamyśliłem sie jak pisałem a żadna kontrolka ci sie ni świeci? jesli sonda była by walnięta to świeciła by się kontrolka ,,awaria silnika,,
(Nie) zdążyć przed szlabanem - przejazd kolejowy Pokonywanie przejazdu kolejowego nie należy do najtrudniejszych manewrów, o ile robi się to z głową. W razie nieuwagi grozi nam bowiem między innymi znalezienie się w aucie pomiędzy opuszczonymi rogatkami. W momencie, ...
Rewolucyjne światła ksenonowe (1991) Chociaż do dziś produkowane są samochody z halogenowymi żarówkami, to rewolucji w jakości, zasięgu i jasności samochodowego oświetlenia dokonały tzw. palniki ksenonowe, zastosowane po raz pierwszy w 1991 roku w BMW ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.