Daihatsu Feroza - chłodzenie

23 Wrz 2009, 11:36

to spróbuj jeszcze bez chłodnicy pojeździć - może okaże się, że jest niepotrzebna? :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

23 Wrz 2009, 20:17

wiesz ciekawy pomysł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ale pozwolisz że poczekam na innych prekursorów tego stylu ;) u mnie jednak naprawa główna silnika to jakieś 8000 :evil:
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

23 Wrz 2009, 20:38

spróbuj, nie bądź "mientka faja" :mrgreen:
OK, dość żartów. Silnik 4.2 to cudo, szkoda, że drogi w zakupie i naprawach (jak większość dużych diesli zresztą).
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

23 Wrz 2009, 20:44

ale tani w żywieniu :mrgreen:
porównując do mniejszych motorów w podobnych autach :wink: a remont RD28t też podobne pieniądze :wink: tyle że głowice łatwiej zrobić :mrgreen:
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

23 Wrz 2009, 20:59

ale w RD28t zrobisz kilka głowic zanim padnie Twoja, więc taniej jest mieć 4.2 :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

24 Wrz 2009, 08:27

Karson napisał(a):ale w RD28t zrobisz kilka głowic zanim padnie Twoja, więc taniej jest mieć 4.2 :mrgreen:
i u mnie troche tego żeliwa do szlifowania jest :mrgreen: :mrgreen:
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...

24 Wrz 2009, 08:51

ale jaki komfort podczas jazdy, jaki dół, jaka moc na niskich obrotach, jaka odporność na temperaturę :mrgreen:
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

24 Wrz 2009, 09:26

Karson napisał(a):ale jaki komfort podczas jazdy, jaki dół, jaka moc na niskich obrotach, jaka odporność na temperaturę :mrgreen:
o jeepie 4.0 w automacie mówisz?? :mrgreen:
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)