Narzędzia jakie musimy przygotować to:
Kluczy nasadowe 10
Torx 20 lub 25, 30
Klucz do spinek lub płaski śrubokręt
Odrazu mówię że trudniej będzie bez zdejmowania kół ale jest to wykonalne.
Niestety musimy zdemontować nadkola (Torx 20/25) i klucz 10, kilka śrubek. Zdejmujemy nadkola aby zdemontować listwę błotnika która jest zamocowana za pomocą śrubek i zatrzasków od strony wewnętrzej błotnika.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Po zdemontowaniu listwy możemy dobrać się do 2 śrubek (torx 20) które są w rogu zderzaka, oczywiście z drugiej strony tak samo.
Gdy mamy już rozkręcone 2 boki to przechodzimy na dół, tam mamy osłonę która trzeba zdemontować, ( torx 30 4 śruby przy zderzaku i klucz 10 3 śruby. Pod osłona są 3 śruby od zderzaka (torx 25)
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Na sam koniec zostawiamy górę, musimy zdemontować pokrywę górna zderzaka mocowana na spinki/klipsy 9 szt.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Ukazuje nam się 5 śrub na Torx 30
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Zderzak po bokach jest na takich "szynach" z których należy ostrożnie zsunąć zderzak.
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Uwaga na kostki kabli które są po prawej stronie (od pasażera), należy ostrożnie odsunąć zderzak i wypiać 2 kostki. Teraz spokojnie możemy odsunąć cały zderzak.
Powodzenia