Diagnostyka opinia i dobre rady

29 Wrz 2012, 12:09

Witam

Jestem studentem trzeciego roku i potrzebuje opinii diagnostyków samochodowych oraz logistyków. Jestem właśnie w momencie wyboru specjalizacji pierwsza z nich to Eksploatacja i diagnostyka środków transportu druga to Logistyka i Marketing. Jestem zapisany obecnie na Diagnostykę lecz martwi mnie to, że po studiach inżynierskich trzeba odbyć prace przez dwa lata na stanowisku naprawa bądź obsługa pojazdów by móc zdawać Państwowy Egzamin Diagnostyczny. Chciałbym uczyć się na diagnostyka ale bez doświadczenia praktycznego ciężko będzie mi znaleźć prace jako mechanik. Sprawdzałem oferty pracy na gazeta praca i puki co mało jest ofert dla diagnostyków, a dla logistyków jest bardzo dużo.

Prosiłbym was o opinie dotycząca rynku pracy, jaka jest płaca oraz jakie są perspektywy dla pracownika Diagnostyki i Logistyki.
Jeśli ktoś wiedziałby czy koniecznie potrzebne mi są te dwa lata pracy jako mechanik lub jak można obejść to prawo by zdawać egzamin na diagnostę również prosiłbym o informacje.
Mam nadzieje że wasze opinie pomogą mi w zadecydowaniu o swojej przyszłości.

Pozdrawiam
lukmol0155
Obserwowany

Prawo jazdy: 17 02 1990
Auto: Renault
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

29 Wrz 2012, 12:24

lukmol0155 napisał(a):Jeśli ktoś wiedziałby czy koniecznie potrzebne mi są te dwa lata pracy jako mechanik lub jak można obejść to prawo by zdawać egzamin na diagnostę również prosiłbym o informacje.

Nie ma problemu.Pracowac nie musisz ale przy odbiorze uprawnień w starostwie musisz miec swiadectwo pracy w charakterze mechanika..Kumasz... :?: :?: :wink:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2014

29 Wrz 2012, 13:10

Trzy miesięczne praktyki wystarczą ?
lukmol0155
Obserwowany