Diagnostyka tylnego mostu podczas jazdy i postoju

13 Cze 2012, 20:27

Piszę w imieniu brata który się obudził "wcześnie" (chodzi do zawodówki na mechanika ;) )
Musi zaliczyć przedmiot Eksploatacja poj. sam., ma już gotowe wszystkie montaże tłok cylinder, łożyska ślizgowe, uszkodzenia sprzęgła, ukł. hamulcowego itd. Ale ma 2 pytania z którymi ma problem Diagnostyka tylnego mostu podczas jazdy i postoju, musi sobie to opracować i się nauczyć, tzn parę zdań.
Tylko w internecie tego po prostu nie ma albo nie umiemy znaleźć. Prosiłbym o pomoc w wyjaśnieniu o co tutaj chodzi.

I jeszcze drugie pytanie - montaż przekładni
W internecie znaleźliśmy montaż przekładni ślimakowej, zębatej - o to chodzi?

W przekładniach ze ślimakiem umieszczonym pod ślimacznicą najpierw montuje się ślimak, a potem koło ślimakowe.
W przekładniach ze ślimakiem umieszczonym nad ślimacznicą montaż zaczyna się od osadzenia koła ślimakowego na wałku i osadzeniu go w łożyskach, a potem montuje się ślimak.
hehe
Początkujący
 
Posty: 104
Prawo jazdy: 10 06 2010
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: VW Polo 6n2
Silnik: 1.0 50KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

14 Cze 2012, 08:33

hehe napisał(a):I jeszcze drugie pytanie - montaż przekładni
W internecie znaleźliśmy montaż przekładni ślimakowej, zębatej - o to chodzi?


Tutaj to chyba trzeba spytać pana Google o - montaż przekładni głównej - http://books.google.pl/books?id=cc5y5WL ... ej&f=false
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4924
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tajemnice układów kierowniczych
    Układy kierownicze stosowane w modelach ŠKODY to zaawansowane zespoły różniące się budową, ale stające przed tymi samymi wyzwaniami: komfortowym i precyzyjnym prowadzeniem, oszczędzaniem paliwa oraz bezpiecznym ...