REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
nitro napisał(a):Moim zdaniem pomimo turbiny diesla prym wiedzie benzyna, diesle dopiero przy 130-140 na godzinę i 4 i 5 biegu dają rade
Dishman napisał(a):Moim zdaniem dokładnie odwrotnie. Turbodiesel właśnie dzięki turbinie bardzo ładnie nabiera prędkości przy niskich obrotach
Dishman napisał(a):Powinno się porównywać wolnossące jednostki i jednostki turbodoładowane ze sobą.
nitro napisał(a):Diesel 100 na godzinę ma pod koniec 3 biegu a benzynówka pod koniec 2... Jedną zmianę biegu masz do przodu...
nitro napisał(a):a czemu? wg mnie turbo-diesle do benzyn z większą pojemnością i mocą np 1,9tdi do 2.0 16v.... wolnossący diesel przecież nie ma szans z benzyną , turbo diesel z turbo benzyną..... turbina w dieslu nie daję znowu super kopa, benzyna 16v kręcona na wysokich obrotach i z większą mocą jest porównywalna
nitro napisał(a):Nie wiem czy dobry dział, może ma to jakiś wpływ na bezpieczeństwo... Jakie są wasze odczucia? np 1.9tdi 90km vs 1.6 16v 100km; 1.9 110km vs 1.8 16v 115-125km; 1.9 130km vs 2.0 136-140 km itd.... Oczywiście w tych samych modelach samochodów. Moim zdaniem pomimo turbiny diesla prym wiedzie benzyna, diesle dopiero przy 130-140 na godzinę i 4 i 5 biegu dają rade