Na wszystko to na co zwraca się uwagę kupując każdy inny samochód. Nie ma tam właściwie jakiś drogich usterkowych podzespołów, na które szczególnie powinieneś zwrócić uwagę. Przyjrzyj się kondycji turbo, jak będzie lekko się pocić to nic strasznego. Sprawdź czy nie dymi na czarno przy dodaniu gazu. Nawet jak by kiedyś turbo zdechlo to koszt regenerowanej turbiny oscyluje w granicach 600zł. Jednak turbina w tych samochodach jest niesłychanie żywotna.
Sprawdź pokrętło siły nadmuchu, bardzo częstą usterką występująca prędzej czy później w każdym roverze jest spalenie opornicy co powoduje nie działanie 1 i 2 biegu nadmuchu. Czas naprawy we własnym zakresie 5 min, koszt 17zł. Ale sprzedający może tego nie wiedzieć a będzie to zawsze jakiś pretekst by uskubnąć coś tam z ceny.
Możesz też zdjąć plastikową osłonę na silniku ( klucz nasadowy 10) i zobaczyć czy od góry się nie poci. Jak byś chciał sprawdzać jakieś przedmuchy to nie zdziw się, że na odpalonym silniku spod korka wlewu oleju będzie dmuchać, to normalne w tym dieslu ale sprzedawca również może tego nie wiedzieć...
![Mr. Green :mrgreen:]()
za to TY możesz to wykorzystać...
![Mr. Green :mrgreen:]()